Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-03, 00:58
  #1
Medlem
menlowls avatar
Vill börja med att detta inte är en förfrågan om att få köpa droger utan bara en vädjan om råd. Moderatorer får gärna flytta tråden om den ligger fel.

Det är så att jag går på citodon, dosering 4 tabletter per dag. Detta för en kronisk ryggskada. Nu föll det så ut att jag bröt armen och läkaren tyckte att det skulle räcka med att jag tog några ipren. Det gjorde det inte. Eftersom jag ändå behövde jobba (provanställd) så ökade jag dosen citodon till dubbelt under de två första veckorna medan det fortfarande värkte som fan. Detta medförde att jag nu sitter i skiten tills jag får hämta ut nästa gång, jag har ett låst uttagsschema.

Min fråga är hur fan jag ska göra? Har trappat ner till vanlig dos men har bara 21 tabletter kvar tills jag får hämta ut nästa gång den 18 april. Kan omöjligt arbeta utan smärtstillande och receptfria fungerar inte.

Finns det några oklassade substitut att hitta via nätshoppar? Kan man annars köpa utomlands och få hem på 5 dagar? Fanfanfan! Behöver hjälp med dessa frågor!
Citera
2013-04-03, 01:08
  #2
Medlem
LightClouds avatar
Det som finns är väl i sådana fall eventuellt dissociativa droger i låg dos, men huruvida du faktiskt kan arbeta på dem vet jag inte. De har en bedövande effekt och jag använde en drog som heter metoxetamin dagarna efter att jag hade dragit ut en tand, dock i sådana doser att det gav rus men bedövad blev jag.

I dagsläget finns det en drog som heter N-Etyl-Norketamin som kan fungera mot just smärta i lägre doser, men som sagt, jag är osäker på om du kan få ut den bedövningseffekten du vill ha utan att det ger ett rus på köpet, vilket kanske inte är optimalt för jobbet.

Det är väldigt svårt att få tag i opiater/opioider bara sådär och just kodein är bland de svåraste känns det som. Tramadol kan finnas, men oftast är det starkare substanser så som subutex, oxycontin, heroin och morfin som finns att tillgå. Dessa kan du finna på Silk Road, som är cybernätets Ebay för droger ungefär. Dock är ju dessa klassade allihopa, vilket inte är särskilt bra om du åker på urintest eller liknande. Dessutom är risken sjukt stor att du hamnar i beroende om du börjar knapra starka tabletter.

Jag stör mig som fan på hela situationen när jag läser din text. Inte att du tar fler tabletter än ordinerat eller att du behöver smärtstillande, utan att läkare är så jävla otrevliga och ohjälpsamma mot folk som faktiskt behöver hjälp. Jag vet själv, som har en höftsmärta som kan tära rätt hårt på mig ibland och jag har aldrig fått något utskrivet för det trots tre års dokumentation på det. Där innefattas så väl röntgen som flertalet läkarbesök, men några åtgärder gör de inte. "Ät Alvedon" är enda svaret jag får av dem. Fy fan vad sur jag blir.
__________________
Senast redigerad av LightCloud 2013-04-03 kl. 01:11.
Citera
2013-04-03, 01:09
  #3
Medlem
centralSs avatar
Du kan köpa hem trama från nät apotek
Citera
2013-04-03, 01:28
  #4
Avstängd
nkvd2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Det som finns är väl i sådana fall eventuellt dissociativa droger i låg dos, men huruvida du faktiskt kan arbeta på dem vet jag inte. De har en bedövande effekt och jag använde en drog som heter metoxetamin dagarna efter att jag hade dragit ut en tand, dock i sådana doser att det gav rus men bedövad blev jag.

I dagsläget finns det en drog som heter N-Etyl-Norketamin som kan fungera mot just smärta i lägre doser, men som sagt, jag är osäker på om du kan få ut den bedövningseffekten du vill ha utan att det ger ett rus på köpet, vilket kanske inte är optimalt för jobbet.

Det är väldigt svårt att få tag i opiater/opioider bara sådär och just kodein är bland de svåraste känns det som. Tramadol kan finnas, men oftast är det starkare substanser så som subutex, oxycontin, heroin och morfin som finns att tillgå. Dessa kan du finna på Silk Road, som är cybernätets Ebay för droger ungefär. Dock är ju dessa klassade allihopa, vilket inte är särskilt bra om du åker på urintest eller liknande. Dessutom är risken sjukt stor att du hamnar i beroende om du börjar knapra starka tabletter.

Jag stör mig som fan på hela situationen när jag läser din text. Inte att du tar fler tabletter än ordinerat eller att du behöver smärtstillande, utan att läkare är så jävla otrevliga och ohjälpsamma mot folk som faktiskt behöver hjälp. Jag vet själv, som har en höftsmärta som kan tära rätt hårt på mig ibland och jag har aldrig fått något utskrivet för det trots tre års dokumentation på det. Där innefattas så väl röntgen som flertalet läkarbesök, men några åtgärder gör de inte. "Ät Alvedon" är enda svaret jag får av dem. Fy fan vad sur jag blir.

Om du känner läkare privat, som jag gör så är det annat ljud i skällan när de själva är patienter (för sig själva). T.ex. så skriver båda ut antibiotika till sig själva profylaktiskt och under hela resan - så att den inte blir förstörd. Den kliniskt rena spriten tas ut och sups upp varje år vid högtider (96%) - 2 liter. Alla opiater, antibiotika osv skriver de ut till sig själva, släkt och vänner frikostigt. De ordinerar sig dyr psykoterapi på arbetstid osv osv. Empati med dem själva är helt otroligt, och skulle något rasa så är iskyla helt förbytt mot totalkris så att de inte kan prata om problemet.

Som vanligt är det viktigt att de breda massorna hålls på mattan och är funktioneliga. Det har ju blivit ett samhällsproblem sen 90-talet att vanliga människor är sjuka, därför så måste det kännas i plånboken, och naturligtvis så ska det inte finnas en chans i världen att de ska få medicin som verkligen befriar från smärtan.

Själv har jag bjudit både läkare, journalister och poliser på real hard drugs. Vi är såna vi människor. En moral för andra, en för oss själva...
Citera
2013-04-03, 01:30
  #5
Medlem
menlowls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Det som finns är väl i sådana fall eventuellt dissociativa droger i låg dos, men huruvida du faktiskt kan arbeta på dem vet jag inte. De har en bedövande effekt och jag använde en drog som heter metoxetamin dagarna efter att jag hade dragit ut en tand, dock i sådana doser att det gav rus men bedövad blev jag.

I dagsläget finns det en drog som heter N-Etyl-Norketamin som kan fungera mot just smärta i lägre doser, men som sagt, jag är osäker på om du kan få ut den bedövningseffekten du vill ha utan att det ger ett rus på köpet, vilket kanske inte är optimalt för jobbet.

Det är väldigt svårt att få tag i opiater/opioider bara sådär och just kodein är bland de svåraste känns det som. Tramadol kan finnas, men oftast är det starkare substanser så som subutex, oxycontin, heroin och morfin som finns att tillgå. Dessa kan du finna på Silk Road, som är cybernätets Ebay för droger ungefär. Dock är ju dessa klassade allihopa, vilket inte är särskilt bra om du åker på urintest eller liknande. Dessutom är risken sjukt stor att du hamnar i beroende om du börjar knapra starka tabletter.

Jag stör mig som fan på hela situationen när jag läser din text. Inte att du tar fler tabletter än ordinerat eller att du behöver smärtstillande, utan att läkare är så jävla otrevliga och ohjälpsamma mot folk som faktiskt behöver hjälp. Jag vet själv, som har en höftsmärta som kan tära rätt hårt på mig ibland och jag har aldrig fått något utskrivet för det trots tre års dokumentation på det. Där innefattas så väl röntgen som flertalet läkarbesök, men några åtgärder gör de inte. "Ät Alvedon" är enda svaret jag får av dem. Fy fan vad sur jag blir.

Tack för svaret! Ja, läkare är märkliga. Anledningen var att jag inte ska bli beroende men i stället blev jag inte mer beroende trots tillfällig ökning men måste i stället riskera att bli beroende av något värre. Lär ju dock inte hända under de dagarna det handlar om.

Jag googlade det du tipsade om. Är ruset så starkt att man inte fungerar? Hur mycket intog du då? Såg att det säljs i gram, därför jag undrar hur mycket som kan behövas. Och hur intar man det?

centralS: Jag har redan tänkt på det, men det verkar helt omöjligt att få tag på.
Citera
2013-04-03, 03:11
  #6
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menlowl
Tack för svaret! Ja, läkare är märkliga. Anledningen var att jag inte ska bli beroende men i stället blev jag inte mer beroende trots tillfällig ökning men måste i stället riskera att bli beroende av något värre. Lär ju dock inte hända under de dagarna det handlar om.

Jag googlade det du tipsade om. Är ruset så starkt att man inte fungerar? Hur mycket intog du då? Såg att det säljs i gram, därför jag undrar hur mycket som kan behövas. Och hur intar man det?

centralS: Jag har redan tänkt på det, men det verkar helt omöjligt att få tag på.

Jag tog N-Etyl-Norketamin för rusets skull igår och tog då 230 milligram rektalt, vilket är långt över vad du behöver. Som jag skrev i Pm;et behöver du inte alls så stora doser, snarare nio till tio gånger mindre dos och då i magen istället för rumpan eller i näsan. Då kan det ge somliga smärtstillande effekter, men jag har själv inte provat så låg dos, så jag kan inte garantera det.

Men kolla upp AH-7921 som jag sade i PM.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback