Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-05-22, 22:49
  #49
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterMagnus
Södra Almighty är en lagom blaskig Amerikan Pale Ale som sommar öl om man vill ha en snällare sådan på burk.
Har inte testat den själv, men enligt säker källa (min fästmö) så var den inte märkvärdig. Dessutom gör ju priset sitt till att det inte blir en sommarfavorit.
Citera
2014-05-22, 23:12
  #50
Medlem
MonsterMagnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Har inte testat den själv, men enligt säker källa (min fästmö) så var den inte märkvärdig. Dessutom gör ju priset sitt till att det inte blir en sommarfavorit.
Så tycker även jag. Ca10kr är väl mer rimligt.
Men gillar man välhumlad lageröl så tycker jag denna kan vara ett lite av ett lyxalternativ om man inte vill ha en kraftig IPA eller dyl.
Citera
2014-05-24, 19:38
  #51
Medlem
Punklivs avatar
Founders Centennial IPA kommer till det ordinarie sortimentet nu i maj, på Portersteken var det bild på en 33 cl burk. Verkar riktigt god, och IPA gör sig bäst på burk.
Citera
2016-04-13, 06:04
  #52
Medlem
SnowInformers avatar
Dumpar denna tråden. Finns det några roliga nyheter inför sommaren? Kommer ihåg att Bumble Bee var en hit för några somrar sedan och hade varit kul med något liknande till sommaren.
Citera
2016-04-13, 08:11
  #53
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnowInformer
Dumpar denna tråden. Finns det några roliga nyheter inför sommaren? Kommer ihåg att Bumble Bee var en hit för några somrar sedan och hade varit kul med något liknande till sommaren.

Flat Tire är IMO den ohotade ettan när det kommer till burköl (sett till priset), hyfsat lik Bomble Bee också
Citera
2017-03-15, 20:40
  #54
Medlem
Tsigalkos avatar
Falcon, ett säkert kort i sommar.
https://www.systembolaget.se/dryck/o...-export-143315
Citera
2017-03-15, 20:47
  #55
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsigalko
Falcon, ett säkert kort i sommar.
https://www.systembolaget.se/dryck/o...-export-143315
Tragiskt. Inte nog med att den ör gammal, den är inte god heller.
Citera
2017-03-16, 15:00
  #56
Medlem
Bertil85s avatar
Arboga har en 33cl burk tror den är på 7,2-7,5 den är god.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback