Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-17, 12:59
  #529
Medlem
Ryska-Krafters avatar
Hej!

Ska börja nytt jobb nästa tisdag och tänkte köra lite noopept i början tills jag kommer in i det. En kopp kaffe under dagen är väl ingen fara? Och är det något mer jag borde köpa hem?
Citera
2021-05-22, 09:24
  #530
Medlem
Ryska-Krafters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryska-Krafter
Hej!

Ska börja nytt jobb nästa tisdag och tänkte köra lite noopept i början tills jag kommer in i det. En kopp kaffe under dagen är väl ingen fara? Och är det något mer jag borde köpa hem?


Svarar mig själv lite. Kommer lägga till L-teanin, koffein och kolin. Vill även beställa 5-Htp, nån som kan dma tips på vart det kan köpas smidigt?

Mvh Ryska-krafter
Citera
2021-06-13, 17:00
  #531
Medlem
whosEHTs avatar
Är det någon som provat sportlab focus från proteinbolaget som kan svara på om det är
Något att ha?
Citera
2021-06-21, 09:09
  #532
Medlem
Ryska-Krafters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Är det någon som provat sportlab focus från proteinbolaget som kan svara på om det är
Något att ha?


Jag har den hemma och tycker absolut den gör det den ska =)
Citera
2022-04-23, 16:01
  #533
Medlem
Kan man få in noopept från nootropicsdepot? Jag köpte pramiracetam därifrån och det stoppades men köpte det sen från något eu-land och tullen öppnade skiten men lät det gå.
Citera
2022-04-24, 00:36
  #534
Medlem
Noopept är grovt överskattat, det kommer varken höja ditt iq eller göra dig mer intelligent. Har du tur i oturen så får du de vanliga biverkningarna som glömska, otroligt dåligt korttidsminne samt noll sexlust och impotens. Är detta målet så enjoy!
Citera
2022-10-22, 18:59
  #535
Medlem
Enmansdemos avatar
Varför är svensk handel så jäval snål,
dom säljer enbart Citicoline i 60 kapslar och 250 mg

Nej jag vill inte köpa bulk pulver, jag vill ha 90+ kapslar i 1 burk!
Citera
2023-04-23, 03:54
  #536
Medlem
Psykotons avatar
Tjena alla som diskuterar ноопепт !

Flera av er har berättat om Noopept i nässpray, men substansen löser sig dåligt i vatten. Har pulvret hemma men det är jobbigt att väga upp varje dos så jag tänkte göra en egen. (Nasoferm nässprejflaskor är av glas och går att öppna, tvätta och fylla med vad man vill )

Så, vet ni vad Noopept löser sig bra i? Har etanol 96%, propylenglykol, pentylenglykol och glycerol - borde lösa sig i något av dem. Kanske lösa i lite etanol och sen fylla på med isoton koksaltlösning - vill inte ha för mycket sprit i näsan liksom. Har inte Merck index hemma att kolla i. Är det någon som har kunskapen vore jag mycket tacksam.

Ha det bäst!
Citera
2023-06-17, 20:16
  #537
Medlem
Någon som har erfarenhet av Noopept tillsammans med tex Elvanse eller liknande? Hiss eller diss?
Citera
2023-10-28, 01:03
  #538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cataniaa
Någon som har erfarenhet av Noopept tillsammans med tex Elvanse eller liknande? Hiss eller diss?

Kört det några gånger förr. Bara att köra lägre dos noopept. En kombo som var extremt bra på att kicka mig ur en depp var Bromantane och Noopept.

Värt att komma ihåg att de flesta nootropics, även bromantane och noopept, är bäst att cycla eller köra under några veckor/månad. Annars kan man få ihållande biverkningar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback