2013-04-12, 08:52
Medlem
stronkks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDraqo
Kollade på Pumping Iron i går. Vilka jäkla pecs Arnold hade!
Satan i gatan.

Dröm brösten! Vilken jävla form på dem när han inte spänner dem alls. BOOM!
Bra skrivna inlägg, Ivan.

Ha det bra,
Mvh stronkk
Citera
2013-04-12, 14:36
Medlem
IvanDraqos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stronkk
Dröm brösten! Vilken jävla form på dem när han inte spänner dem alls. BOOM!
Bra skrivna inlägg, Ivan.

Ha det bra,
Mvh stronkk

Exakt! Helt jävla magnifika. Sjuukt.

Tack + tack detsamma!
Citera
2013-04-12, 23:15
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
198

Hur kommer det sig Flashback har bestämt sig för att spika antalet inlägg jag gjort till 198?
Noterade det precis.

Haha, det är för att postcounten i f161 numera är avstängd
Citera
2013-04-13, 06:43
Medlem
IvanDraqos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Haha, det är för att postcounten i f161 numera är avstängd

Varför? Inte för att jag bryr mig men att någon orkar lägga energi på att ta bort något meningslöst är rätt...meningslöst?
Citera
2013-04-13, 11:39
Medlem
Appels avatar
Arnold är nog enda mannen som jag kan säga hade underbara bröst om.
Är 198cm lång och kan säga att jag har aldrig haft problem med kontakt i biceps, inte problem med volymen där heller, underarmar, axlar och ben däremot är en annan femma.
Men det är på gång, köttar 5dagar i veckan nu och har aldrig varit så stor som nu!
Citera
2013-04-13, 16:43
Medlem
IvanDraqos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appel
Arnold är nog enda mannen som jag kan säga hade underbara bröst om.
Är 198cm lång och kan säga att jag har aldrig haft problem med kontakt i biceps, inte problem med volymen där heller, underarmar, axlar och ben däremot är en annan femma.
Men det är på gång, köttar 5dagar i veckan nu och har aldrig varit så stor som nu!

Grymt jobbat. Och; from NU kör du ÄNNU hårdare, deal?
Citera
2013-04-13, 17:03
Medlem
IvanDraqos avatar
Arla morgonstund

Hej alla mina små vänner

Var på gymet 05.30 i morse för att massakrera mina pecs. Vilket jag gjorde. Jävlar! som jag öste på. Snedbänk i smithen, hantelpressar, incline-pressar i maskin, Graneheimpressar och avslutande pec-flyes.

Satan! Jag verkligen passerade mina smärttrösklar. Det här passet var bäst hittills. Epic.

Kan känna att pecsen blivit svulstiga.
Jag älskar det.
Citera
2013-04-13, 20:13
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Arla morgonstund

Hej alla mina små vänner

Var på gymet 05.30 i morse för att massakrera mina pecs. Vilket jag gjorde. Jävlar! som jag öste på. Snedbänk i smithen, hantelpressar, incline-pressar i maskin, Graneheimpressar och avslutande pec-flyes.

Satan! Jag verkligen passerade mina smärttrösklar. Det här passet var bäst hittills. Epic.

Kan känna att pecsen blivit svulstiga.
Jag älskar det.

Sköööönt inlägg
It's all about pain!
05.30, du var mig en morgonpigg en, är dock riktigt skönt att köra tidiga pass kan jag hålla med om

Varje nytt pass skall vara bäst ju, fortsätt så
Trevlig kväll ivan!
Citera
2013-04-13, 20:33
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Varför? Inte för att jag bryr mig men att någon orkar lägga energi på att ta bort något meningslöst är rätt...meningslöst?

Håller med, men det är väll för att folk inte ska kunna få upp sina postcounts genom att spamma massa nonsens. Det är den som håller i rapporten som bestämmer om något är on/off-topic.
Citera
2013-04-14, 15:19
Medlem
Appels avatar
Absolut deal, känner att teston kickar igång nu, är på 4e veckan så kommer nog bara bli hårdare och hårdare pass framöver.
Fy fan tror att vikterna hade besegrat mig om jag hade dragit till gymmet så tidigt, känner att jag måste minst ha i mig 2 måltider innan jag kan pumpa, respekt till dig.
Nä dags att ladda upp inför bröstpasset nu.
Citera
2013-04-14, 21:13
Medlem
IvanDraqos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appel
Absolut deal, känner att teston kickar igång nu, är på 4e veckan så kommer nog bara bli hårdare och hårdare pass framöver.
Fy fan tror att vikterna hade besegrat mig om jag hade dragit till gymmet så tidigt, känner att jag måste minst ha i mig 2 måltider innan jag kan pumpa, respekt till dig.
Nä dags att ladda upp inför bröstpasset nu.

Ger dig rätt där; man är inte kaxig i gryningen. Rent praktiskt är det smidigt om jag lyckas göra det till en rutin. Och så blir det lättare att somna i god tid om man INTE kör ett pass 21.00 och släpper loss en svärm endorfiner. Men 06.00 är tungt så tungt.
Citera
2013-04-15, 08:27
Medlem
IvanDraqos avatar
På väg till gymet. Axlar står på schemat. Brukar vara lite folk den här tiden så jag behöver inte improvisera övningar pga vissa maskiner är upptagna. Blir ett standardpass: Inleder och avslutar med baksida axlar, militärpressar pyramid upp till fyra arbetsset, maskin för mellersta delta samt en maskinpress och enarms sidolyft med kabeln bakom ryggen.

Repsen för axlarna håller jag lite högre; 8-15. Ibland upp till 20 st i kabelövningar.

Annars är det väl rätt ok. Tycker mig se en skillnad i spegeln men det kan lika gärna vara inbillning pga bättre hållning och känslan av att musklerna är lite hårdare igen. Oavsett så är placebo trevligt

Svettas mer och lättare, känner mig konstant varm och är högröd i ansiktet, hals och övre delen av bröstet. För er vars kroppar anpassar sig, hur lång tid tar det i regel innan de här symptomen lägger sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in