Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-05-02, 03:45
  #37
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
iZettle är en riktig bra lösning rent teknisk, dock var det en nyhet att man använder det inom taxi branschen, då kvitto systemet bruka vara integrerat med taximetern. izettle lämna ifrån ett kassa kvitto och kortkvitto i ett, precis Clas Ohlson och andra butiker gör.

Personligen bojkottar jag allt som de inte står Taxi Stockholm på, det bero mest på att taxi branschen är som den är.

Jag blir irriterad på att de försöker lura en vid betalning då vid betalning med kort,

Det e så fult o fittigt att de säger slå in totalsumman, se e många som trycker in sin pinkod här , vilket kan ge stora belopp till åkeriet eller föraren .
Citera
2017-05-02, 07:23
  #38
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Jag blir irriterad på att de försöker lura en vid betalning då vid betalning med kort,

Det e så fult o fittigt att de säger slå in totalsumman, se e många som trycker in sin pinkod här , vilket kan ge stora belopp till åkeriet eller föraren .

Det sitter MENA pack i styrelsen för bolaget , det säger väl allt. Köper man tjänster av bolag, när bolagsmännen har namn som AL-*, Muhammed, Ahmed, Ibramin osv, då får man räkna med att bli lurad.

http://www.allabolag.se/5590464417/befattningar

Bolaget har inte lämnat i någon års redovisning, taxi 08 är en dålig copy cat på Taxi Stockholm mao.

Genom att man betala med kort, så kan man även reklamera köpet via banken.

Så svårt kan de inte vara att kolla vem som äger bolaget innan man köper en tjänst av dem, är namnen för osvenska då bör man se upp.
__________________
Senast redigerad av 53280 2017-05-02 kl. 07:32.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback