Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-03, 11:14
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubach
Kan tipsa om att checka mitt Github-konto under samma användarnamn som här, för er som vill bli av med reklamen.
Tack som fan bubach! fungerar hur bra som helst
Fungerar i chrome åtminstone. Du får ladda ner filerna och lägga i en mapp, sen gå in på tillägg i chrome och välj 'Hämta okomprimerat tillägg'. Sen är det bara att köra!
Förresten, undertexterna verkar försvinna med den nya flashspelaren, går det att fixa på nåt sätt?
__________________
Senast redigerad av abinito 2016-02-03 kl. 11:18.
Citera
2016-03-10, 00:53
  #134
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abinito
Tack som fan bubach! fungerar hur bra som helst
Fungerar i chrome åtminstone. Du får ladda ner filerna och lägga i en mapp, sen gå in på tillägg i chrome och välj 'Hämta okomprimerat tillägg'. Sen är det bara att köra!
Förresten, undertexterna verkar försvinna med den nya flashspelaren, går det att fixa på nåt sätt?
Tack bubach! (och tack abinito för ''instruktionerna'').
Även jag undrar ifall det går att lösa undertexterna på något sätt?
Citera
2016-03-12, 21:59
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirHizz
Jag har senaste ad block för firefox. kan någon testa om den fungerar på tv3 play.

tv3 har alltid fungerat förut, jag har alla bra filter. testa gå in här http://www.tv3.se/lyxfallan och starta en video på lyxfällan.

jag har dom flesta filter man behöver, tv3 dom jävlarna har ändrat något. det fungerar på alla sidor men inte tv3 play.

kan nån hjälpa mig. testa sidan jag länka ni som har adblock för firefox och säg om det fungerar, det står bara man skall avaktivera alla ad block program.


Rapportera det till adbloxk
Citera
2016-05-08, 18:47
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abinito
Tack som fan bubach! fungerar hur bra som helst
Fungerar i chrome åtminstone. Du får ladda ner filerna och lägga i en mapp, sen gå in på tillägg i chrome och välj 'Hämta okomprimerat tillägg'. Sen är det bara att köra!
Förresten, undertexterna verkar försvinna med den nya flashspelaren, går det att fixa på nåt sätt?

FYI: Den fungerer også på norsk og dansk tv3play (med Hola), takker
Citera
2016-05-10, 09:50
  #137
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubach
Kan tipsa om att checka mitt Github-konto under samma användarnamn som här, för er som vill bli av med reklamen.

Vad snällt av dig att fixa detta, tack!

Tack också till Abinito för instruktioner, bra för oss som är lite tekniskt efterblivna.

Funkar det med firefox också eller måste jag ha chrome? Får väl ta och ladda ner det isåfall, saknar lyxfällan men inte sett det på länge då jag vägrar reklamen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback