Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-19, 00:25
  #1
Medlem
Förinformation:
Jag är 18 år och hittills oskuld. Runkar måttligt oftast en gång per dag eller varannan dag men ibland med uppehåll på en till två veckor. Jag väger ungefär 60-65kg och är 180cm lång. Jag äter hyfsat bra, ganska mycket och varierad mat men har inte ett särskilt stort sockerintag, troligtvis lägre än snitt. Jag tar ingen medicin och jag sover riktigt bra. Sportar mycket.

Problemen:
1. Jag har alltid haft lätt för att få riktiga råstånd, ofta och ibland utan förvarning. Jag har haft mer problem med att försöka att inte få stånd än att få det, om ni förstår. Nu däremot är det helt annorlunda. Jag måste anstränga mig lite för att få stånd, till och med när jag ser på porr. Det värsta av allt är att när jag väl får stånd är det bara själva stammen som blir styv, ollonet förblir nästan helt oförändrat om jag verkligen vill kan jag "massera" in blod i ollonet och på det viset få fullfjädrat stånd men det försvinner så fort jag slutar massera.

2. Jag har alltid haft superlätt att dra tillbaka förhuden, jag runkar alltid med huden "över" men brukar dra till baka den när jag kommit då jag tycker att det är skönt, har aldrig varit ett problem trotts att den är som störst då. Av någon anledning har jag har jag fått problem med det nu. När den är helt slak går det fortfarande bra men så fort jag blir minsta styv blir det svårt, trotts att ollonet beter sig som på punkt ett. Jag kan få över förhuden men det gör ont och jag gör det inte gärna längre.

3. Tidigt i höstas kom jag för första gång på att jag skulle ta och mäta min penis, till min glada överraskning uppmätte den hela 19cm (mätt på ovansidan som man ska..) och jag var riktigt lycklig ett tag över att kunna visa upp ett sånt fint exemplar den dag jag får en flickvän. Men sedan jag upptäckte problem 1 och 2 har jag mätt några fler gånger och den är aldrig längre än 17cm nu. Jag misstänker att det har ngt att göra med problem ett men är inte säker.

Alla de här problemen har uppkommit inom mindre än ett halvår och i somras fanns inte minsta antydan till nått av dom. Jag är sjukt besviken och orolig och jag begriper inte hur de kunnat komma så pass tvärt De har gått ungefär 2 månader sedan jag för insåg problemen och sedan dess har jag bara hoppats på att de ska försvinna av sig själva men nu blir jag tvungen att vända mig till er. Jag har inte gjort några drastiska förändringar i mitt liv som jag skulle kunna lägga skulden på heller.

Tack på förhand.
Citera
2013-03-24, 16:03
  #2
Medlem
Jaha det var ju tråkigt att ingen hade nått tips eller råd att ge. Jag har i alla fall googlat lite själv och jag ska prova att tänja förhuden lite varje dag och sluta porrsurfa. Om det ger resultat skriver jag igen utifall att nån annan får får liknande problem nån gång.
Citera
2013-03-24, 16:18
  #3
Medlem
Porrsurfningen kan ha gjort att du inte tänder på "vanligt" sex. Porrskadad.

Förstod inte det med förhuden, men har själv fått problem en gång att dra bak den, då berodde det på tvålen torkade ut skinnet. Smörj in pjäsen och vänta. Kan ju även testa kukpump, har man stor kan det ge problem att bli stenhård. Åk ev till vårdcentralen och hoppas på en kvinnlig snygg sköterska och visa upp ditt exemplar.
Citera
2013-03-24, 16:26
  #4
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2013-03-24, 16:44
  #5
Medlem
R.Rs avatar
Om du röker eller snusar kan det ha en viss inverkan, sämre blodtillförsel osv. Många som rapporterar att det blir bättre när de slutar.

Det kan gå lite i perioder också. Nu skriver du ju ingenting som tyder på att du har några problem men stress och "depressioner" kan ha en stor negativ inverkan också, blir oftast bättre när det lugnar ner sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback