Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-05-06, 10:53
  #25
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirKnasen
Med firmware lösen då menar du? Innehållet på hårddisken är ju knappast intressant och går ju radera och installera om OSX.
Hur som helst, köp din egen jävla dator TS.

Vet inte faktist? Skoldatorer ska ju alltid ha alla möjliga töntiga säkerhetslösningar.
Citera
2013-05-06, 22:51
  #26
Medlem
tomteblosss avatar
gör ägaren en tjänst och lägg alla filer i ett usb-minne och sedan i hans brevlåda
Citera
2013-05-07, 00:18
  #27
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GashCobra
Jag är rätt stressad, det sista jag tänker på är hur jag skriver haha, borde jag köpa den då?

Nej, du ska inte köpa en stulen dator. Och din kompis borde lämna tillbaka den. Men det är ni för dumma i huvudet för att förstå. Hade det inte varit för sådana som er så hade vårt samhälle varit mycket bättre.

Hoppas någon av er för skit för det här. Jävla parasiter!
__________________
Senast redigerad av TheBurden 2013-05-07 kl. 00:27.
Citera
2013-05-07, 00:41
  #28
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olegski
Vet inte faktist? Skoldatorer ska ju alltid ha alla möjliga töntiga säkerhetslösningar.

Hade det inte funnits folk som hela tiden vill förstöra för andra så hade det inte behövts några "töntiga" säkerhetslösningar överhuvudtaget.
__________________
Senast redigerad av TheBurden 2013-05-07 kl. 00:45.
Citera
2013-05-07, 00:50
  #29
Medlem
movsds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Hade det inte funnits folk som hela tiden vill förstöra för andra så hade det inte behövts några "töntiga" säkerhetslösningar överhuvudtaget.
Det är lite lustigt för jag hamnade i en någon irl-information om detta för säkert ett år sen men har inte hört så mycket mer om det. Kanske för att det är en prenumeration, inget som säljer.

http://www.intel.com/content/www/us/...echnology.html
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback