2013-07-19, 10:12
Medlem
Hej,

Är det någon som planerat att åka till Ungerns GP nästa helg?
Jag är boende i Budapest och har tack vare detta bestämt mig för att åka ut och kolla på loppet.
Var där för tre år sedan.
Söker nu därför lite trevligt folk att hänga med under lördagskvällen.
Citera
2013-07-24, 10:28
Medlem
Burningcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrarn
Hej,

Är det någon som planerat att åka till Ungerns GP nästa helg?
Jag är boende i Budapest och har tack vare detta bestämt mig för att åka ut och kolla på loppet.
Var där för tre år sedan.
Söker nu därför lite trevligt folk att hänga med under lördagskvällen.

Yes jag kommer åka ner dit, blir mitt första F1 live så ser riktigt mycket fram emot det.
blev lite impuls inhandlad resa förra veckan så jag åker ner dit själv .
Citera
2013-10-03, 10:21
Medlem
JayGatsbys avatar
VIP/Bra biljetter till Australiens Grand Prix?

Jag tänkte vara så vänlig mot mina föräldrar att jag skulle bjuda dem på en F1-resa till Australien nästa år.

Frågan är; hur/var hittar man riktigt bra biljetter? Jag tänker någonstans med bra sikt, under tak och möjligen med någon form av middagsmöjlighet?
Inte nödvändigtvis super-VIP att man får gå på banan, utan mer att det är bekvämt och man ser bra.

Någon som har bra tips?
Citera
2013-10-03, 10:22
Medlem
jannesvansloss avatar
kolla på formula1.com
Citera
2013-10-04, 21:34
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Tråd infogad:

VIP/Bra biljetter till Australiens Grand Prix? (2 inlägg)

/Moderator
Citera
2013-10-08, 11:40
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Jag tänkte vara så vänlig mot mina föräldrar att jag skulle bjuda dem på en F1-resa till Australien nästa år.

Frågan är; hur/var hittar man riktigt bra biljetter? Jag tänker någonstans med bra sikt, under tak och möjligen med någon form av middagsmöjlighet?
Inte nödvändigtvis super-VIP att man får gå på banan, utan mer att det är bekvämt och man ser bra.

Någon som har bra tips?

http://www.gpt.at/f1australiamelbour...la1_en.tickets

Mitt tips är att sitta på "Schumacher", 352€ styck. Då ser du sista hårnålen + depåinfarten. Tak över läktaren och stor TV-skärm.

Vill du spendera finns alltid Paddock Club för dygt 3000€ styck. Då står du på taket till depån, ser ner på depåstopp och start/mållinje. Förarna brukar komma förbi och chatta lite under lördag.
Citera
2013-10-20, 16:13
Medlem
tuppruskarns avatar
Jag funderar på om man skulle sticka iväg med farsan och se ett GP när han fyller 50. Jag är inte jätteinsatt men tycker att F1 kan vara väldigt skoj att titta på, i alla fall på TV

Två amatörfrågor kanske, men vilken bana är "bäst" att åka till och var bör man sitta eller befinna sig för att se så mycket som möjligt?
Citera
2013-10-20, 16:17
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuppruskarn
Jag funderar på om man skulle sticka iväg med farsan och se ett GP när han fyller 50. Jag är inte jätteinsatt men tycker att F1 kan vara väldigt skoj att titta på, i alla fall på TV

Två amatörfrågor kanske, men vilken bana är "bäst" att åka till och var bör man sitta eller befinna sig för att se så mycket som möjligt?

Jag har själv aldrig varit på ett F1-lopp live, men alla som jag pratat med säger Ungern, billigt att vara i Budapest också, plus att du sitter bra. Sen är ju Monza väldigt speciellt också.

Ungern är nog en bra "första" F1-resa.
Citera
2013-10-20, 19:33
Medlem
tuppruskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Jag har själv aldrig varit på ett F1-lopp live, men alla som jag pratat med säger Ungern, billigt att vara i Budapest också, plus att du sitter bra. Sen är ju Monza väldigt speciellt också.

Ungern är nog en bra "första" F1-resa.
Tack för svaret!

Kollade runt lite på biljetter till Hungaroring, nu är det visserligen tre år kvar till den tänkta resan men Super Gold Weekend verkar banne mig inte illa ^^
Citera
2013-10-20, 22:10
Medlem
Köpt biljetter till F1 i Sao Paulo, nu återstår bara att man ska bestämma sig för hur man tar sig till banan på racedagen. Trafiken och parkeringen är lite proplematisk runt Interlagos.

/ATW
Citera
2013-10-20, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArneTW
Köpt biljetter till F1 i Sao Paulo, nu återstår bara att man ska bestämma sig för hur man tar sig till banan på racedagen. Trafiken och parkeringen är lite proplematisk runt Interlagos.

/ATW

Och sen då också risken att bli rånad på det
Citera
2013-10-20, 23:04
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneTW

/ATW

Brasilien nu i år? Lite väl onödigt att betala dyrt (antar jag?) för ett race som inte påverkar utgången i VM. Fast det är ju ett trevligt land
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in