Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-05-17, 08:48
  #1
Moderator
Evil Eds avatar
Finns en hel presskonferens på www.gamespot.com att kolla på. Var inte så vidare intressant, men en del får man trots allt veta.

Otroligt ful kontroll!
2005-05-17, 09:33
  #2
Medlem
ojoj, sjukt haftigt... DEt kommer bli bra det har...

Men den viktigaste fragan, hur ska vi kopiera spelen?

Maskinen skulle tydligen anvanda nagon annan form av skivor som inte var dvd. Kan tanka mig att det blir nagot x-box/dreamcast scenario, dar man far hooka upp skiten till en dator och pilla lite. Kommer bli intresannt i vilket fall som helst.
2005-05-17, 10:14
  #3
Medlem
Kaustis avatar
Håller med dig om kontrollen...verkligen otroligt ful...håller tummarna för att dom gör om den...
2005-05-17, 10:43
  #4
Medlem
baker1s avatar
Tycker kontrollen var snygg! Och PS3 tar ju vanliga dvd skivor då kanske man kan använda sig av brända sånna! Om man kan tanka ner dem i ISO och bränna dom själv!
2005-05-17, 11:28
  #5
Moderator
Evil Eds avatar
När det är E3 så är det bara att följa allt via Gamespot. Klockan 18.00 kommer NIntendo att visa upp sin nya konsoll, jag kan lova att det blir den mest inovativa. Den verkar riktigt ovanlig med 3-d glasögon osv.
Den kommer troligtvis att floppa stort, Nintendo kommer sedan att enbart hålla sig till bärbart och framförallt attt leverera mjukvara.
2005-05-17, 12:54
  #6
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Ed
Den verkar riktigt ovanlig med 3-d glasögon osv.
Var har du fått den uppgiften ifrån? Från den spekulativa fejkfilmen som är gjord av Nintendo-fans?
2005-05-17, 13:00
  #7
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Var har du fått den uppgiften ifrån? Från den spekulativa fejkfilmen som är gjord av Nintendo-fans?


Absolut, det är den nya konsollen för mig, tills klockan 18.00 i alla fall
2005-05-17, 14:12
  #8
Medlem
Carradines avatar
Usch vilken slö sida, helt överröst med skit, kunde inte komma någon vart förutom till första sidan på PS3-delen.

Men jag ser fram emot PS3 och de andra konsolerna.
Posta gärna länkar till bilder på Nintendos nya om du hittar några, eller du kanske kan ta några screens från E3?
2005-05-17, 14:23
  #9
Medlem
linuxs avatar
Snygg design på allt, dock ser kontrollen inte så skön ut, men jag kan ju ha fel. Är sugen på Final Fantasy XIII.
2005-05-17, 14:47
  #10
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Ed
När det är E3 så är det bara att följa allt via Gamespot. Klockan 18.00 kommer NIntendo att visa upp sin nya konsoll, jag kan lova att det blir den mest inovativa. Den verkar riktigt ovanlig med 3-d glasögon osv.
Den kommer troligtvis att floppa stort, Nintendo kommer sedan att enbart hålla sig till bärbart och framförallt attt leverera mjukvara.
Det är knappast något nytt. Nintondo har salufört 3-d glasögon till både nes och snes och även sega har gjort det till ett par av sina maskiner.
2005-05-17, 14:51
  #11
Awaiting Email Confirmation
Dundrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linux
Snygg design på allt, dock ser kontrollen inte så skön ut, men jag kan ju ha fel. Är sugen på Final Fantasy XIII.


tyckte det såg dunder ut !! väntar oxå på det nya ff !!!!


2005-05-17, 14:54
  #12
Medlem
linuxs avatar
Ifall nån missat.
Från Aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...646534,00.html
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback