Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-16, 18:30
  #13
Medlem
ska byta till world class då 24 har avtal med migrationsverket. Nu ör det ungefär 10% svenskar i mitt gym på kvällen och resten afghaner, turkar, syrier, Iranier och libaneser. Jag pratar med de flesta men det var slagsmål för ett tag sedan.

Värsta som hänt på 24 var att en gravid tjej körde vadpress i smithen på en step up bräda som välte och hon föll framåt och fick den över sig och bröt nacken. Hände på 24 i Trelleborg och var med i Expressen.

Mitt svar säger bara att om du byter till 24 så är det ingen garanti att det är bättre där om du ser till nysvenskar.
Citera
2017-03-16, 19:50
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BcaaEngine
ska byta till world class då 24 har avtal med migrationsverket. Nu ör det ungefär 10% svenskar i mitt gym på kvällen och resten afghaner, turkar, syrier, Iranier och libaneser. Jag pratar med de flesta men det var slagsmål för ett tag sedan.

Värsta som hänt på 24 var att en gravid tjej körde vadpress i smithen på en step up bräda som välte och hon föll framåt och fick den över sig och bröt nacken. Hände på 24 i Trelleborg och var med i Expressen.

Mitt svar säger bara att om du byter till 24 så är det ingen garanti att det är bättre där om du ser till nysvenskar.
varför hade hon inte skyddsspärrarna på? Förvisso vanligt förekommande på 24/7, från Haparanda till Ystad, att folk skiter i säkerheten. Men när man är gravid så borde det väl vara a och o?
Citera
2017-09-04, 23:06
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitnessgirl
Med tanke på hur billiga erbjudanden Fitness23Seven har så är väl risken stor att dessa grupper hakar på där, det var lite därför jag undrade faktiskt.. över folket, atmosfären osv.

Du får komma till Hässleholm... mycket trevliga här.. Varför vill du träna? Jag vill blir stark och Athletic. Jag är nära...stark har jag blivit och fått 6-pack från 1-pack då 3 1/2 år sent
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback