Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-06, 07:56
  #1
Medlem
swingerspars avatar
Vi ska åka till cap i början av Augusti.
Vi har aldrig varit där innan och skulle gärna ha lite tips för oss förstagångsbesökare.
Var ska man bo, har hört att Babylon ska vara bra men inget bestämt än.
Det är inte nakenheten på stranden och i staden som lockar så mkt, utan mer klubbarna och folket man träffar på kvällarna.
Kom med tips nu bara
Citera
2014-05-21, 15:23
  #2
Medlem
Lyfter denna tråd istället för att skriva en ny...
Hur funkar det på nudist delen av Cap d´Agde? Är det bara att knalla ner på stranden eller måste man gå via anläggningen?
Kan man bo utanför och bara besöka över dagen.
Hur ska man gå för att komma till den "roliga" delen av stranden?
De olika klubbarna, är de innanför området?
Citera
2014-07-30, 21:58
  #3
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking

Hur ska man gå för att komma till den "roliga" delen av stranden?
De olika klubbarna, är de innanför området?

Stranden (dagtid) har väl fortfarande alla tillgång till? Klubbarna däremot är dock bara för par.
M.a.o. bör man ha med sig en flickvän för att få vara med där. Förutom bögklubben.
När jag som singelman var i CdA och frågade vilken/vilka nattklubbar som jag skulle
kunna besöka, hänvisades jag till bögklubben.
Citera
2017-07-18, 05:03
  #4
Medlem
Robqrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Lyfter denna tråd istället för att skriva en ny...
Hur funkar det på nudist delen av Cap d´Agde? Är det bara att knalla ner på stranden eller måste man gå via anläggningen?
Kan man bo utanför och bara besöka över dagen.
Hur ska man gå för att komma till den "roliga" delen av stranden?
De olika klubbarna, är de innanför området?
Väcker denna gamla tråd till liv:
Man måste passera "grindarna" för att både komma till klubbarna och till stranden. Man kan lösa ett dagpass, tre dagar eller en vecka. Även säsongskort finns för dom som går all in. Ett dagpass kostar ca 20-30 Euro. Man kan även ta in bilen och parkera närmare stranden. Det finns tre typer av stränder. En del som är familjedelen, en del är swingersdelen och den som ligger längst bort är gaydelen. Bara att välja. En hel del action på stranden men också i vattnet. Bara att kolla in. Klubbarna varierar i kvalitet, öppettider och målgrupp. Dagtid kan det rekommenderas att besöka poolfesten på hotel Babylone men ett måste är skumpartyt som är varje dag från kl. 14 på Le Glamour. Ligger vid stranden. Helt galet. Där händer allt och lite till.
Det finns klubbar för BDSM-folk, gays och mötesplatser för kommande äventyr. Men framförallt är det ett ställe för par. Singelkillar är dom lägst stående i rang på denna resort. Men det finns äventyr även för singelkillar, dock främst kanske som deltagare i gangbangs. Det hittar man på Le Tantra som ligger mitt i stadsdelen/resorten.
Citera
2017-10-24, 16:31
  #5
Medlem
Jag och min fru är nyfikna på detta?
Är det lätt att få kontakt med andra par där?
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2095739

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback