Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2013-06-28, 10:37
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wotoo
OKEJ HÄR KOMMER PRANKET JAG UTÖFÖRDE FÖR NU CA 2 VECKOR SEDAN Inte orkat skriva det men blev på humör nu!

Okej here we go:
1a april var på måndagen, onsdagen veckan innan skickade jag sms till Sara att jag hittat fetaste laddet som slog så in i helvete. Hon svarade "nice "
Efter detta hörde jag inte av mig förrns hon frågar på lördag om jag ska med ut. Jag svarar då att jag ska va hemma och prova några näsor.
Sitter egentligen och bengar satan för mig själv så är uppe till 3-4. Innan jag lägger mig så skriver messar jag "asås fan kmmer inte kuna sova något inat. fan vad bra dtta är"
På söndagen frågar hon vad jag gör och jag svarar att jag sitter och kör näsa och inte sovit något under natten.

Jag drar och köper fejkblod som man smetar ut på sig själv så det ser ut som blod och även en blodtuggtablett som man tuggar på, dregglar och det kommer se ut som att man blöder satan i käften.
Väl På måndagen svarar jag inte alls på sms/något kort sms där jag knappt stavar rätt alls.
På kvällen sen drar jag till Saras lägenhet, sätter på mig riktigt sunkiga kläder som jag hade med i ombyte och öser på blod i hela ansiktet. Jag har även tagit med en zippåse med 3-4gram socker i som jag ska fejka att det är mitt speeed.

Jag stormar in i lägenheten och snubblar på något som ligger på golvet. Hon ser helt skräckslagen ut och vetifan inte vad hon ska göra. Jag slänger upp påsen med pulver på bordet och försöker lägga upp en lina men hon försöker rycka ifrån mig påsen. Jag öser då hela innehållet i käften/ansiktet(ja det var fan pulver överallt) samtidigt som jag stoppar in en blodtablett i käften, något hon inte såg.
Jag tuggar på den och börjar typ dreggla på mina sunkkläder så att det ser ut som att jag blöder satan ur käften. Hon panikar och är påväg att ringa 112. Jag frågar då vilket datum det är, 1a april säger hon skräcklsagen. Jag frågar henne en gång till vilket datum det är och hon nästa skriker "första april". Då kollar jag på henne, säger "första april.. april april" och börjar tokgarva. Hon sätter sig sedan i 2-3 minuter och bara stirrar rakt in i en vägg


Hahaha som en chef!!!
2023-04-02, 23:28
  #38
Moderator
Fear2bes avatar
Tre trådar sammanfogade. Skämten för 2013 över. Lås på./Mod
__________________
Senast redigerad av Fear2be 2023-04-02 kl. 23:35.
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback