Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: mitt hopp för framtiden går
upp
12,34%
38 röster
ner
61,69%
190 röster
vafan, barn leker...
25,97%
80 röster
2013-03-04, 22:28
  #1
Medlem
Gicka666s avatar
En vän till mig på facebook länkade denna och skrev "Tyra for president.."

Jag vet inte hur många gånger jag skakade på huvudet och tänkte på hur förlorad denna tjej var.

http://www.svtplay.se/video/1067215/jag-har-varit-har

Är det en tonårsfas? är det något föräldrarna lärt henne? Vart har hon fått ideérna ifrån?

Vad tycker ni om att så unga människor ger sig in i politikens värld?
Citera
2013-03-04, 22:43
  #2
Medlem
Tyson1993s avatar
Flickebarnet behöver sättas på plats och det med detsamma. Jävla uppfostran barnet har fått..
Citera
2013-03-04, 22:44
  #3
Medlem
RarityUberAlless avatar
Ja, det var sorgligt. Troligtvis kommer hon spendera några år där hon kastar sten, är blatte-madrass, stör möten och liknande och tycker det är jättetufft att vara vänsterextrem men sedan mognar och inser hur korkad hon varit och ordnar upp sitt liv vid 20, om det bara är en fas alltså. Antingen det eller så fortsätter hon ned i den destruktiva spiralen, jag skyller på föräldrarna och samhället.
Citera
2013-03-04, 22:57
  #4
Medlem
durruttis avatar
Jag har inte sett det men det vore trevligt om de unga inte blir inskränkta rasister eller nyliberala broilers.
Citera
2013-03-04, 23:02
  #5
Medlem
Ungen e ju helt klart efterbliven på riktigt.. Antigen det eller så är hon sjukt hjärntvättad av sina föräldrar. Hade det varit min unge hade nog soc fått ta hand om ett allvarligt fall av barn aga.
Citera
2013-03-04, 23:15
  #6
Medlem
Verkar ju vara en total jävla dampunge rent ut sagt, fan vad jag led när hon hoppade omkring och förde konstiga ljud någonstans mitt i klippet... kan inte fatta att jag kollade på hela skiten.
Citera
2013-03-04, 23:25
  #7
Medlem
AllaBarnensFars avatar
Detta var riktigt sorgligt att se. Kämpade mig igenom nästan hela videon, men jag var tvungen att sänka ibland när det blev alldeles för jobbigt att se.

Hon var galet bra på att beatboxa dock.
Citera
2013-03-04, 23:29
  #8
Medlem
slipZens avatar
Så om jag förstår detta rätt. SVT gör ett 14 minuters filmklipp om ett barn som är lite eget av sig och som skaffat sig vänsterpolitik som hobby. TS ser detta, skapar en tråd där han kallar henne för "fullgod AFA-medlem" och sen följer flera hånfulla inlägg om att det skulle vara BARNET som är efterblivet... vafan?

"efterbliven", "dampunge", "blattemadrass". Ja, för att håna barn är ju så jävla friskt.
Aphögern förnekar sig inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Gicka666
Vad tycker ni om att så unga människor ger sig in i politikens värld?

Flashback är ett bra bevis på att det knappast är ålder som är avgörande för vilka som borde ge sig in i politikens värld och inte.
Citera
2013-03-04, 23:34
  #9
Medlem
Gicka666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Så om jag förstår detta rätt. SVT gör ett 14 minuters filmklipp om ett barn som är lite eget av sig och som skaffat sig vänsterpolitik som hobby. TS ser detta, skapar en tråd där han kallar henne för "fullgod AFA-medlem" och sen följer flera hånfulla inlägg om att det skulle vara BARNET som är efterblivet... vafan?

"efterbliven", "dampunge", "blattemadrass". Ja, för att håna barn är ju så jävla friskt.
Aphögern förnekar sig inte.



Flashback är ett bra bevis på att det knappast är ålder som är avgörande för vilka som borde ge sig in i politikens värld och inte.


Bortse från att hon inte kastar sten (kommer om ett par år) vad är skillnaden på henne och en AFA-anhängare?
Citera
2013-03-04, 23:38
  #10
Medlem
U-Figs avatar
Nej, Tyra, du är inte redan en filosof. Kämpade mig igenom detta klipp...
Citera
2013-03-04, 23:44
  #11
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gicka666
Bortse från att hon inte kastar sten (kommer om ett par år) vad är skillnaden på henne och en AFA-anhängare?

Vad är det för jävla fråga?

Bortsett från att du kanske inte våldtagit barn, vad är skillnaden mellan dig och en pedofil?
Citera
2013-03-04, 23:49
  #12
Medlem
goonerrobbans avatar
höjdpunkten var självklart beatboxet
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback