Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-03, 09:12
  #1201
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Enligt skvallret och det som gick att utläsa mellan raderna i Sandras texter, så var M redan tänd/kär i sin kollega när de hade den beryktade trekanten.

Trekanten var med andra ord mest ett sätt för M att äta mer av kakan, utan att vara ”otrogen” så att säga. Well played, lol.

Efteråt har Sandra skrivit att hon kände sig pressad att göra ”vad som helst” för att behålla honom, antar att trekanten ingår i detta.

Edit: Det verkar för övrigt vara slut mellan M och C (kollegan) nu. Undrar om han betedde sig pissigt mot henne också?

Haha vilken såpopera! Och vilken vidrig känsla efteråt. Skulle aldrig utsätta mig (eller min relation) för något sådant.
Citera
2022-06-03, 09:13
  #1202
Medlem
[quote=

Edit: Det verkar för övrigt vara slut mellan M och C (kollegan) nu. Undrar om han betedde sig pissigt mot henne också?[/QUOTE]

Hon var otrogen mot honom med en annan kille på jobbet haha, iaf enligt skvallret i reklambranschen!
Citera
2022-06-03, 09:15
  #1203
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miumiu2
Apropå vad som är hämtat från hennes riktiga liv: i ett av avsnitten som kom idag "dödshotar" karaktären Matilda sitt ex och det har Sandra också gjort har jag hört! Dock jävligt mycket grövre än det var i serien. När hennes ex Magnus hade lämnat henne för en tjej på hans jobb (den tjejen som enligt ryktet hade trekant med honom och Sandra) skrev Sandra något i stil med att hon skulle komma till byrån de jobbade på med en yxa och mörda honom och hans hora. De var tvungna att säga till cheferna att det fanns ett hot men vet inte om de faktiskt polisanmälde.

Ja det kändes verkligen som något som hänt när jag såg serien! Hon fick väl nån fylleflipp och kastade ett glas på honom också på nån klubb. Tror hon blev portad efter det.

Även scenen i deras lägenhet känns igen från hennes eget break up. Den där känslan hon hade av att han haft en annan tjej där. Hon ville ju flytta först, men målade om allt istället.
Citera
2022-06-03, 09:25
  #1204
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miumiu2
Hon var otrogen mot honom med en annan kille på jobbet haha, iaf enligt skvallret i reklambranschen!
Haha, där slöts verkligen cirkeln!
Citera
2022-06-03, 09:26
  #1205
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miumiu2
Hon var otrogen mot honom med en annan kille på jobbet haha, iaf enligt skvallret i reklambranschen!

Rätt åt honom!
Faktiskt bland det sunkigaste jag hört om det är sant att han tjatade till sig en trekant med tjejen han hade vid sidan. Rätt kallt ändå men riktigt svinigt gjort.

Tycker serien är sådär men det är ju korta avsnitt så det får gå.
Citera
2022-06-03, 11:43
  #1206
Medlem
RayOfLights avatar
För er som inte läste Sandras blogg på den tiden; här kan ni se både M och C ("trekants-kollegan") samt Gustav, som hon verkar ha brutit med också efter otrohetshistorien.
https://sandrabeijer.elle.se/om-aven...odelsedagsfest
Citera
2022-06-03, 11:50
  #1207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
För er som inte läste Sandras blogg på den tiden; här kan ni se både M och C ("trekants-kollegan") samt Gustav, som hon verkar ha brutit med också efter otrohetshistorien.
https://sandrabeijer.elle.se/om-aven...odelsedagsfest

Ja man undrar ju om han var inblandat i det hela på något sätt, eftersom det brytet verkar ha inträffat ungefär samtidigt?
Citera
2022-06-03, 11:59
  #1208
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Ja man undrar ju om han var inblandat i det hela på något sätt, eftersom det brytet verkar ha inträffat ungefär samtidigt?
Ja, jag är också nyfiken på detta. Även Gustav och Magnus var ju kompisar, kanske kände sig Sandra sviken eller lurad på något vis?

Å andra sidan är Elsa fortfarande kompis med Gustav, vilket får mig att tro att "sveket" inte var så allvarligt.

För annars hade väl Elsa valt Sandras sida och klippt kontakten med Gustav, då de ändå var rätt nyblivna vänner när allt detta hände?
Citera
2022-06-03, 15:33
  #1209
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Ja, jag är också nyfiken på detta. Även Gustav och Magnus var ju kompisar, kanske kände sig Sandra sviken eller lurad på något vis?

Å andra sidan är Elsa fortfarande kompis med Gustav, vilket får mig att tro att "sveket" inte var så allvarligt.

För annars hade väl Elsa valt Sandras sida och klippt kontakten med Gustav, då de ändå var rätt nyblivna vänner när allt detta hände?
Jag har hela tiden trott att otrohetsgrejen handlade om att Sandras kille var bi och var otrogen med Gustav!
Citera
2022-06-03, 15:36
  #1210
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Jag har hela tiden trott att otrohetsgrejen handlade om att Sandras kille var bi och var otrogen med Gustav!

Ganska säker på att Gustav visste om att Sandras kille var otrogen men inte sa något till Sandra. Ett svek hon inte förlät.
Citera
2022-06-03, 17:49
  #1211
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Ganska säker på att Gustav visste om att Sandras kille var otrogen men inte sa något till Sandra. Ett svek hon inte förlät.
Ja låter ju rimligt! Men lite halvfjantigt att inte kunna förlåta en sån grej, det är ju inte alltid så lätt att slitas mellan två vänner, inte alltid man vill ”välja sida”
Osv
Citera
2022-06-03, 19:09
  #1212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Ja låter ju rimligt! Men lite halvfjantigt att inte kunna förlåta en sån grej, det är ju inte alltid så lätt att slitas mellan två vänner, inte alltid man vill ”välja sida”
Osv

Ja faktiskt, särskilt när man gemensamma vänner. Om din teori var sann hade hon åtminstone haft skäl nog att vara arg!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback