Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-20, 19:33
  #13
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilDist
Man kan inte se en Troma-film och förvänta sig Oscars-material. Den här är i perfekt typisk Lloyd-anda i båda stil och handling. Klockren uppföljare till första filmen.

Det där är bara fånigt.. Finns ingen humanoid som förväntar sig Oscars-material när de slår på en Troma-rulle. Det man dock kan förvänta sig, det är något i stil med Kaufmans tidigare filmer. Return to Nuke 'Em High är dock långt, långt borta från, eh.. kvaliteten i hans tidigare verk.

"Perfekt typisk Lloyd-anda i både stil och handling" - Ja, om du snackar om Toxic Avenger 3 och Tales from the Crapper... Denna film är fan inte alls på samma nivå som The Toxic Avenger, Terror Firmer, Tromeo and Juliet och Poultrygeist, långt ifrån.

Jag är ett mega-fan när det gäller Lloyd Kaufman, men jag tänker inte hylla honom när han spyr ur sig ofärdigt skräp. Troma-bolaget är en riktig underdog, men det ursäktar inte hur oengagerad och horribel denna produktion är.
__________________
Senast redigerad av Carnage. 2014-04-20 kl. 19:35.
Citera
2014-04-20, 23:38
  #14
Medlem
Rakiis avatar
[quote=Carnage.]Ja, om du snackar om Toxic Avenger 3 och Tales from the Crapper... Denna film är fan inte alls på samma nivå som The Toxic Avenger, Terror Firmer, Tromeo and Juliet och Poultrygeist, långt ifrån.[quote]

Gillar verkligen dom som du nämner och har inga direkta förväntningar på uppföljaren efter din sågning men kommer se den då jag trots allt köpt filmen!
Citera
2014-04-25, 12:10
  #15
Medlem
DevilDists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Det där är bara fånigt.. Finns ingen humanoid som förväntar sig Oscars-material när de slår på en Troma-rulle. Det man dock kan förvänta sig, det är något i stil med Kaufmans tidigare filmer. Return to Nuke 'Em High är dock långt, långt borta från, eh.. kvaliteten i hans tidigare verk.

"Perfekt typisk Lloyd-anda i både stil och handling" - Ja, om du snackar om Toxic Avenger 3 och Tales from the Crapper... Denna film är fan inte alls på samma nivå som The Toxic Avenger, Terror Firmer, Tromeo and Juliet och Poultrygeist, långt ifrån.

Jag är ett mega-fan när det gäller Lloyd Kaufman, men jag tänker inte hylla honom när han spyr ur sig ofärdigt skräp. Troma-bolaget är en riktig underdog, men det ursäktar inte hur oengagerad och horribel denna produktion är.
Trist för dig, men jag tyckte då iaf att den hade den rätta Troma-känslan/galenskapen/C-stuket/överdrifter/överspeleri så som alla deras toppfilmer har.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback