Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-28, 00:02
  #1
Medlem
Trillade precis över det här på Steam http://star-conflict.com/.
Tankade ner och testade. Verkar lite småkul. Trodde först att det skulle vara nån EVE klon men det är mer som en blandning mellan World of Tanks och Freelancer.
Nån mer som testat och vet om det håller i längden? Verkar vara i betastadiet just nu.
Citera
2013-07-31, 16:15
  #2
Medlem
pinuppans avatar
Jag spelar, men verkar inte vara direkt populärt på FB..
Citera
2013-08-13, 05:59
  #3
Medlem
Jag lirar det också! Tycker det är riktigt kul. Skön spelmekanik, vackra vyer och adrenalinframkallande! Vad kör ni för klass? Jag själv älskar Swift-skeppen (interceptor).
Citera
2016-09-21, 23:13
  #4
Medlem
Peter77s avatar
Väcker liv i en gammal tråd. Det är den enda som finns här. Skaffade nyligen en vettig speldator (beg) och sitter med linux på den. Kollade upp lite gratis-spel på steam som funkar till linux och trillade över detta spel som verkar riktigt nice, det lilla jag testat.

Är inte mycket för någon typ av simulatorliknande spel annars, men det var trevliga vyer som tidigare påpekats och bra styrning och så. Intressant att pula lite med ett nytt spel Nån mer som spelar det?
Citera
2016-09-24, 16:51
  #5
Medlem
Peter77s avatar
Vilket beroendeframkallande spel Märkligt vad lite uppmärksamhet det får/fått. Intensiva strider, mäktig musik och fantastiska rymdmiljöer Hjärtat börjar allt banka lite hårdare när man flyger rakt in i en stridzon och 3-4 fiendeskepp får syn på en och börjar öppna eld
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback