Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-22, 21:29
  #25
Medlem
Bookhouses avatar
Jag har en klassiker från WH.
Satte in 2000 kr gjorde ett live bet som jag vann. Vinsten skulle vara 10-11000 kr och jag la bettet 2 timmar innan matchen började. (En fotbollsmatch)
Jag skapade också mitt konto då. 20 sekunder efter att mitt bet gick så fick jag ett age verification mail där de bad mig att bekräfta min ålder för att deras automatiska system inte hade lyckats med det. 30 sek efter att mitt livebet gick in. Vad är oddsen? De hävdade såklart att mitt bet inte hade registrerats för att min ålder inte var bekräftad och att det var en ren slump att jag fick mailet samma minut som jag vann mitt egentliga bet. Mycket märkligt. De hade inga problem med att ta emot mina pengar eller att jag fick lägga bettet på sidan. Och de hade minst två timmar på sig och samma minut som bettet går in så kommer mailet. Bettet eller betet, det är frågan i dubbel bemärkelse.
Suck
Citera
2017-05-23, 00:38
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bookhouse
Jag har en klassiker från WH.
Satte in 2000 kr gjorde ett live bet som jag vann. Vinsten skulle vara 10-11000 kr och jag la bettet 2 timmar innan matchen började.

Så du lade ett livespel två timmar innan matchstart...?
Citera
2017-05-23, 01:04
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveber1
Så du lade ett livespel två timmar innan matchstart...?
HAHAHAHAHA😂😂😂 Detta var dagens
Citera
2017-06-16, 10:05
  #28
Medlem
Bookhouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveber1
Så du lade ett livespel två timmar innan matchstart...?

Haha. Point taken.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback