Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-10-20, 00:28
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlork
Låter ju utvecklingsstört. Är det såhär ni nationalister planerar ert maktövertagande?

Nej.
Citera
2013-10-20, 00:35
  #26
Medlem
adventualthorizons avatar
Det är inte nog så smart att samla ett gäng fjuniga datanördar som är från medelklassen och inbilla dom att dom är något. Ska dessa ovana och ovetande försöka att utöva någon form av överhöghet på en spårvagn, i en förort? Detta är rena fantasier.
Citera
2013-10-21, 21:28
  #27
Medlem
Pulpers avatar
Jag bor i en liten ort i Småland som i början av året fick ta emot ett stort antal zigenare och, som dem flesta orter, ett stort antal afrikaner. Efter ca 2 veckor började det bli en faslig massa inbrott och allmänt stökigt i "centrum". Jag och min granne, plus ca 15 andra, började helt sonika att patrullera runt i byn. Efter ett par dagar började det bli lite handgemäng och ett par gånger fick vi jaga iväg tjyvar från både bilar och bostäder. Efter ca 2 veckors "patrull" började det lugna ner sig igen och det har blivit bättre och bättre för varje vecka.
Jag anser att det är varje medborgares skyldighet att skydda sig själv och sin egendom när staten inte gör det. Om det inte känns tryggt på t.ex spårvagnen eller i kvarteret eller vad det nu kan vara och polisen inte gör något åt det så måste man ju, faktiskt, ta saken i egna händer!
Citera
2013-10-21, 21:56
  #28
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starke Adolf
Det är i princip 100 % att de tappra nationella krigarna har en SÄPO-betald tjallare i sina led. Aktionen kommer att vara känd nere på snuthäcken innan den ens är känd bland alla som ska vara med.

Hela invandringsgalenskapen är ett enda stort propagandakrig. Som inte går att vinna med våld.

vad spelar det för roll? Man skall inte göra något olagligt. Man går in i situationer och säger till. Om sedan någon inte kan det och börjar och slåss har man rätt att försvara sig.
Citera
2013-10-23, 21:30
  #29
Medlem
nordic0007s avatar
Bara att sluta köra spårvagnarna till Angered efter 21, de kan stanna hemma.
Citera
2013-10-26, 19:45
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiolito
Samla ihop ett gäng boneheads i en spårvagn och låta dem aktivt söka efter invandrare att bråka med för minsta lilla anledning? Briljant idé! Detta kan omöjligt spåra ur och ge er ett sämre rykte än ni redan har!
När såg du senast ett "bonehead"? Jobbar herrn för Dagens Nyheter och fantiserar ihop saker även på fritiden, månntro?
Citera
2013-10-27, 10:18
  #31
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kustmannen
När såg du senast ett "bonehead"? Jobbar herrn för Dagens Nyheter och fantiserar ihop saker även på fritiden, månntro?

Boneheads misshandlade i veckan en snubbe för att han var halvgrek i Lund. Gärningsmännen var från Kristianstad och Landskrona
Citera
2013-10-27, 10:19
  #32
Medlem
.buenaventura.s avatar
Sedan erkände två av dom på facebook! Haha, klassisk bonehead
Citera
2014-01-11, 18:32
  #33
Medlem
Chinisibas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urheimat
...griper in när stenar börjar flyga och pensionärerna börjar åka i backen.

Vet inte vilka spårvagnar du suttit på, men jag har aldrig någonsin varit med om att stenar har börjat flyga och pensionärer har åkt i backen på dom som jag suttit på. Däremot har jag varit med om bråkiga personer med utländskt påbrå nå gånger. Jag har dock även varit med om bråkiga vita personer som förmodligen varit "svenska". Dock har dessa oftast varit fulla och/eller påtända.

Man behöver inte överdriva så otroligt så att någon som skriver "jävla bög!" plötsligt tas för att sparka ner pensionärer och kasta sten.
Citera
2014-01-31, 11:00
  #34
Medlem
BandieraRossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chinisiba
Vet inte vilka spårvagnar du suttit på, men jag har aldrig någonsin varit med om att stenar har börjat flyga och pensionärer har åkt i backen på dom som jag suttit på. Däremot har jag varit med om bråkiga personer med utländskt påbrå nå gånger. Jag har dock även varit med om bråkiga vita personer som förmodligen varit "svenska". Dock har dessa oftast varit fulla och/eller påtända.

Man behöver inte överdriva så otroligt så att någon som skriver "jävla bög!" plötsligt tas för att sparka ner pensionärer och kasta sten.

Har inte heller upplevt de här situationerna som påstås förekomma på spårvagnarna. Blattegängen är mest högljudda ungdomar och det brukar vara allt. De som brukar ställa till med obehag för andra passagerare är oftast enstaka fyllon eller psykiskt sjuka.

Ett medborgargarde skulle förmodligen få väldigt lite att göra om de skulle sikta in sig på endast passagerare med icke-svenskt utseende.
Citera
2014-04-03, 13:20
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiolito
Samla ihop ett gäng boneheads i en spårvagn och låta dem aktivt söka efter invandrare att bråka med för minsta lilla anledning? Briljant idé! Detta kan omöjligt spåra ur och ge er ett sämre rykte än ni redan har!


Citat:
Ursprungligen postat av kustmannen
När såg du senast ett "bonehead"? Jobbar herrn för Dagens Nyheter och fantiserar ihop saker även på fritiden, månntro?


Vet inte exakt vad som menas med "bonehead" och har bara varit på en handfull nationella demonstrationer, men att förneka att det samlas en hel del människor som åtminstone ser ut som riktiga slagskämpar tycker jag är fel.
Man kan titta på t.ex. Stoppa Svenskfientligheten-demonstrationen som var för drygt två år sen och rapporteringen kring den. Det var flera rusningar, som i och för sig inte utmynnade i något våld då polisen var emellan. Hade de inte varit där, eller varit väldigt få, vad hade hänt då?
I rapporteringen på Nationell.nu så skrevs det bland annat om hur två grupper som båda deltog i demonstrationen hade börjat slåss med varandra innan de insåg att de var på samma sida.
Det hyllades i kommentarsfältet. "Kampvilja!" Likaså incidenten där en grupp nästan hade börjat slåss med poliser innan de retirerade in i en tunnelbanevagn.
Jag förstår inte vad man tror sig kunna vinna på det?
Det är klart, finns en hel del poliser som också gillar att slåss, men skulle dessa på något sätt bli mer sympatiskt inställda till oss efter en sådan incident!?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback