Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2002-12-02, 21:50
  #25
Medlem
Germanias avatar
Gavne, finns det inte en risk att din släkt får reda på vad ålderns höst ställer till med?
2002-12-03, 07:57
  #26
Medlem
FÖRVIRRANDE!! …VÄL??

Signaturen Germania här ovan, om vad jag har tagit mig till på ålderns höst.
Som för övrigt väl?? både signatur och ordspråket visar på vad detta handlar om: en individ som hävdar att tyska folket är världens herrar.
–Vilket ju inte ens tyska folket själva hävdar, tvärt om jobbar hårt på att förena oss, världens folk, nu med EU.

Och det vad jag ställer till med just nu, på ålderns höst?? …ju detta som jag HAR STÄLLT till det med under min hela tid på Flashback.
Att berätta hur det verkligen går till i vår samhällsförvaltning.

-Som ju är en högst naturlig grund för att samhällmedlemmar blir våldsamt oppositionella. Den här just nu Kommunförbundets och Riksåklagarens noll tolerans verksamhet mot kraftfulla angrepp på våra politiker, är ju rena dumheterna till, när bakgrunderna till angreppen på politikerna, i de flesta fall handlar om, rejäla dumheter som politikerna sysslar med, mot oss samhällsmedlemmarna.

…detta som jag alltså berättar om.
Och HAR VÅGAT …äntligen!! att berätta om.
Och då borde väl?? -rätta mig gärna om jag har fel- NI ALLA vara stolta över mig.
…det är kanske det som signaturen Germania menar här ovan??

===
Å så signaturen commuter!! Som här ovan vet berätta om mina dåliga mänskliga sidor.
-Som bara är LUFT!! Bara är skitkastande!! För att hävda sig själv. …och där har vi alltså en mycket viktig grund för att debattörerna här på Flashback uppträder –skitigt- bakom en mask, bakom en signatur.

Att få uppträda och uttrycka, sådant som man ALDRIG NÅNSIN vill att andra skall syssla med. Att få –bakom masken- rulla sig värre i skit än vad djuren tar sig för. …alltså att få uppträda –mot oss andra- VÄRRE!! än vad som Naturen har menat.

Ja, commuter skriver att hon/han/det ogillar att man slickar varandra i arsle. Med tungan lååångt in i hålet. …men tro´t den som vill.
…eller blandar jag nu samman gubbarna här på Flashback??
2002-12-03, 16:31
  #27
Medlem
Bäste B-O!

commuters förklaring på varför man använder signaturer på debattforum som detta är verkligen uttömmande. Det finns ingen anledning att gå ut med sin verkliga identitet då världen är full av knäppskallar som kanske,på bakgrund av vad man skrivit,vill en något ont. Gavne, du har ju själv vittnat om trakasserier mot din person på grundval av att du gjort din röst hörd i olika sammanhang!
2002-12-03, 22:14
  #28
Medlem
HELT VISST!! NORAD.

Är signaturen commuters förklaring här ovan, verkligen uttömmande för, att kunna gömma sina meningar bakom en mask, bakom en signatur.
…som också min förklaring, för, att det är olyckligt, till meningslöst, att köra debatt bakom masker.
Sammanfattningsvis: att antingen blir en mänsklig samhällsgemenskap O-möjlig; på att individer missbrukar det mänskligt grundläggande, att kunna lita på sin samhällsmedlems kamrat. Ett missbruk som alltså kan hålla på på att ingen vågar –mänskligt- ingripa mot bedrägeriet.

Vi får gå tillbaka till vikingatiden …men det kanske också har en charm, jag har ju smakat på mjöd. –Å så få slippa Robinsson på TV!!

Eller så får vi ta risker; till att någon knäppskalle, som norad påpekar här ovan, ger sig på den som ingriper.
-Och där ju ABSOLUT!! VI ALLA!! kan ta ansvar för skydd av oss alla.

…detta sistnämnda, sitter ju jääävligt trångt här på –bland annat- Flashback.
T.ex. att ingen har hjälpt mig att såga t.ex. signaturen Tårtan.
Och också jääävligt trångt i den organiserade samhällsgemenskapen; som nyss berättades på Sveriges Televisions program Uppdrag Granskning.

Som jag just har fått erfara med att allmänna åklagaren i Västerås, lade ner 2 stycken anmälningar om politiska övergrepp mot mig: att någon, …som känns stå politiken (i Västerås) nära, uppmanade på Internet västeråsarna att binda mig på torget och tutta på, att bibliotekarierna på kommunbibblan (i Västerås) fysiskt ingrep och hindrade mig att få samtala med andra biblioteksbesökare.

Som jag tidigare har fått erfara, med att vice länspolismästaren (i Västmanland) Christer Fränneby, inte svarar mig, inte har besvarat mina …flera brev, om grejen att, inte-omöjligen en västeråspolisman var den som hällde någon otäck vätska in i brevlådan; som jag berättar om ovan.
…e-post till polishuset i Västerås adresseras:
polismyndigheten@vastmanland.police.se
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback