Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-25, 21:57
  #1105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Vilka? Såg Argo vann som bästa film och DDL/Jennifer Lawrence som bästa skådespelare! Hade för mig att Ang Lee var det sista jag såg. Eller missade jag något mer?

Achievement in Directing (Ang Lee) var det fjärde sista priset att delas ut. DDL, Jennifer Lawrence och Argo kom efter.
Citera
2013-02-25, 22:06
  #1106
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Färjestad
Achievement in Directing (Ang Lee) var det fjärde sista priset att delas ut. DDL, Jennifer Lawrence och Argo kom efter.
Okej missade inget då! Tack
Citera
2013-02-25, 23:46
  #1107
Medlem
Bröstsången har fått massor med kritik i sociala medier. Såg nu sammandraget och om man inte fattar att det var satir och att han driver med sig själv och bilden som många har av honom så tycker jag synd om folk. Jag är kvinna, men blir jag kränkt? svar nej. Ibland känns det som att många feminister överreagerar så inåthelvete, och det skadar det feminister borde kämpa för, d vs lika lön, jämlikhet, lika rättigheter och så vidare.
Citera
2013-02-26, 01:24
  #1108
Avstängd
Banegas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Bröstsången har fått massor med kritik i sociala medier. Såg nu sammandraget och om man inte fattar att det var satir och att han driver med sig själv och bilden som många har av honom så tycker jag synd om folk. Jag är kvinna, men blir jag kränkt? svar nej. Ibland känns det som att många feminister överreagerar så inåthelvete, och det skadar det feminister borde kämpa för, d vs lika lön, jämlikhet, lika rättigheter och så vidare.

Seth var ju för i helvete väldigt bra. Klockren som värd och var väldigt roande. Han vågade säga skämt som inte ens andra människor vågar yttra när man är ensam. Nej, han var en av få guldklimpar på år och dar i Oscarsgalan.
Citera
2013-02-26, 12:56
  #1109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Du menar att de skulle vinna pris 2013 för att TPB dömdes 2009?
Hur tänkte du där?

Läs om läs rätt - jag undrade i fall det fanns något konspirationstänk kring det - jag sa inte att det fanns
Citera
2013-03-05, 16:18
  #1110
Medlem
Cloud Atlas borde ha nominerats för Best Makeup. Den filmen gick helt under radarn för akademin .

Har för övrigt inte sett en enda Oscars-2013-nominerad film än. Filmerna blir mer ointressanta för varje år... Men Seth McFarlane var bra som värd (och sjunga kan han!), var kul när folk kippade efter andan åt Mel Gibson-skämtet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback