Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-02-24, 00:17
  #1
Avstängd
KravallBroders avatar
Sitter och kollar på serien Catfish som går på Mtv.
Vad tycker ni om den? Premiär avsnittet är en riktigt höjdare

Tänkte vi kunde diskutera programmet här!
Citera
2013-02-24, 01:16
  #2
Avstängd
KravallBroders avatar
Summering av avsnitt 1:
Citera
2013-02-24, 20:27
  #3
Medlem
Gingers avatar
Jag såg med detta avsnitt... Sorgligt nog att råka ut för detta. Men mer sorgligt att den blonda tjejen går med på att detta sänds i tv.

Asså... Vi alla "vill" ju att det går åt helvete för dessa lyckosökande personerna som tror sig hitta sitt livs kärlek. Så varför blir vi förvånade när deras drömdejt är en tjej?


Tragiskt nog skulle denna förälskade tjej som sökte sin livs kärlek lika väl kunnat vara mig..

Typisk MTV tv...
Citera
2013-03-31, 20:53
  #4
Avstängd
KravallBroders avatar
Kollade på senaste avsnittet som sändes idag och jisses vad snygg hon som fejkade profilen var. Varför gömma ett sånt fult ansikte? Om jag hade varit Joe skulle jag hållit kontakten med tjejen och inlett ett förhållande. Schyssta pattar hade hon också

"Kari-Ann"
http://i.huffpost.com/gen/930954/thu...07-large.jpg?6
http://www.tvgasm.com/wp-content/upl...Rose-sorry.jpg

Joe:
http://www.tvgasm.com/wp-content/upl.../Joe-teeth.jpg

edit: Här är videon ni kan kolla på! Rekommenderas varmt, blir alltid nervös när dom ska möta profilen
http://www.mtv.se/saesonger/48033-ca...i-ann/episoder
__________________
Senast redigerad av KravallBroder 2013-03-31 kl. 21:00.
Citera
2013-04-07, 18:47
  #5
Medlem
Enda programmet jag ser fram emot på hela veckan
Citera
2013-04-10, 15:35
  #6
Avstängd
KravallBroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Enda programmet jag ser fram emot på hela veckan
Samma här, inte ofta jag följer tv serier på tvn men jag gör det med Catfish.
Söndagens avsnitt var rätt tragiskt tyckte synd om killen

Men ändå lustigt att dom vågar träffa ett helt kamera team, själv skulle jag vara så nervös.
Citera
2013-04-10, 16:31
  #7
Medlem
CommonKnowledges avatar
Den roligaste var val det avsnittet dar han den tjocke morkhyade hade latsats vara manlig strippa.
Citera
2013-04-10, 18:20
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KravallBroder
Samma här, inte ofta jag följer tv serier på tvn men jag gör det med Catfish.
Söndagens avsnitt var rätt tragiskt tyckte synd om killen

Men ändå lustigt att dom vågar träffa ett helt kamera team, själv skulle jag vara så nervös.


Bögen va en rysare, han hade kontakt med över 100 snubbar..
Tänk så många sådana som huserar på nätet, hädanefter kör jag alltid med telekontroll.

Det med att dom vågar träffa teamet e rätt konstigt..
__________________
Senast redigerad av 81032041X6 2013-04-10 kl. 18:23.
Citera
2013-04-11, 14:53
  #9
Avstängd
KravallBroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Bögen va en rysare, han hade kontakt med över 100 snubbar..
Tänk så många sådana som huserar på nätet, hädanefter kör jag alltid med telekontroll.

Det med att dom vågar träffa teamet e rätt konstigt..
Tyckte det var lite synd om honom, men alltid kul att läsa eftertexterna där det står vad som händer i deras liv. Och han flyttade till New York
Sen finns det små knep att kolla hur äkta en bild är och det är att köra bilden i google sökning. Sen kan man kolla på handtag vid dörrar då dom flesta i Sverige har ett avlångt handtag och i USA kör dom med en sån vridknopp och strömkontakterna ser annorlunda ut

Men hon tjejen som var Miss Teen, avsnitt 7 var nog rätt svår att lista ut att hon var fejk då hon hade agenter och allt möjligt på sin facebook.
Jag själv har alltid tänkt att det är killar som ligger bakom fakeprofiler inte tjejer.
Citera
2013-10-03, 20:41
  #10
Medlem
tolchockers avatar
Dog de här inne?

Detta program är riktigt, riktigt bra och intressant.
Speglar rätt mycket dagens samhälle.

Ibland fattar jag dock verkligen inte hur människor tillåter det att gå så långt..
Som den där snubben som skickade pengar & betalade hennes räkningar..

Fattar man inte att något är fuffens när personen ifråga inte kan visa sig på kamera en enda gång?

Samtidigt kan jag tänka mig att många någonstans fattar,
men spelar med ändå då det kanske känns bättre att drömma sig bort än acceptera sin ensamma och miserabla verklighet.
Citera
2013-10-10, 19:37
  #11
Medlem
Kollar just nu och killen i programmet är riktigt obehaglig Mike , förbannad för hon ljög om efternamnet. Väldigt demanding o creepy
Citera
2013-11-22, 18:12
  #12
Medlem
Jag har med största sannolikhet blivit utsatt för det här.....Vad ska jag göra? Så jävla obehagligt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback