Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-23, 16:55
  #1
Medlem
KythErs avatar
Letar efter ett par Desert Boots av märket Clarks i färgen beeswax (samma som på bilden). De få affärerna i Sverige som har den modellen är i antingen helt fel färg eller så har butiken fått väldigt dåligt omdöme (prisjakt, pricerunner).

Vet ni var man kan få tag på ett på ett par online, utan för högt pris och fraktkostnad?
Citera
2013-02-23, 17:10
  #2
Medlem
Skotmisns avatar
Citera
2013-02-23, 17:18
  #3
Medlem
KythErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skotmisn

Tack! Dock så känns något lite "off", kanske bara jag som är paranoid men kolla på det här (brandos vänster, amazon höger).

Är det någon skillnad?
Citera
2013-02-24, 20:28
  #4
Medlem
Skotmisns avatar
Möjligt att det är olika sorter. Annars tycker jag att Amazons sko ser lite använd ut, vilket i min mening är snyggare. Det kan också vara att ljuset faller olika i bilderna eller något i den stilen. Svårt att veta!

Du kan ju prova att beställa dem från brandos eftersom att det var fri frakt & retur.
Citera
2013-02-25, 21:35
  #5
Medlem
Kolla asos.com!
Citera
2014-04-23, 11:18
  #6
Medlem
Bumpar tråden då jag också är intresserad av dessa, men tyvärr verkar det inte finnas många affärer eller hemsidor som säljer denna modell i Sverige.
Citera
2014-04-24, 13:59
  #7
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refhen
Bumpar tråden då jag också är intresserad av dessa, men tyvärr verkar det inte finnas många affärer eller hemsidor som säljer denna modell i Sverige.

Asos køpte jag mina på

Har dock inte Beeswax, utan Vintage Brown.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback