Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2013-04-11, 01:54
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bikken
Skärp er vafan!
Jag vet en 19åring som tar 200kg och jag fyller snart 19 och är långt ifrån hans kapacitet.
Svenska rekordet i bänkpress 67,5kiloklassen bland juniorer är 180kg!
Värt att tillägga är att jag har klarat 170kilo en gång och vanligaste jag kör med och tycker är tungt är 150kg! Jag kan dock inte övertyga er på något sätt för har ingen video men ni får tro mig eller inte men jag talar sanning!
Vafan skulle jag ljuga om mina stats för?

Haha din jävla trollare som 18 tävlar du som ungdom. Dör svenska rekordet för din viktklass hålls utav joseph och ligger på 137.5 kg. Tror nog du ligger på världsrekord för ungdom och din viktklass. Grattis
Citera
2018-10-02, 20:23
  #110
Medlem
Tjena ska vi jämföra lite bilder på wicker? Tänker på er grabbar som snacka så mycket 2013 att det skulle gå dåligt för mig kan posta bilder nu så får ni se,

183cm

95kg 13%bf
Citera
2018-10-03, 00:45
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magnolium131
Tjena ska vi jämföra lite bilder på wicker? Tänker på er grabbar som snacka så mycket 2013 att det skulle gå dåligt för mig kan posta bilder nu så får ni se,

183cm

95kg 13%bf
posta här istället vettja
Citera
2018-10-03, 07:03
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadrHari
posta här istället vettja


https://imageshack.com/i/pl0yTIOXj
Citera
2018-10-03, 08:28
  #113
Medlem
Oavsett vad du tagit så är det en bra fysik du plockat på dig.
Citera
2018-10-03, 08:55
  #114
Medlem
Har du ens hoppat av sen 2013 helt ärligt? Mvh Läste igenom hela rapporten så undrar bara.
Citera
2018-10-03, 10:57
  #115
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnolium131
Tjena ska vi jämföra lite bilder på wicker? Tänker på er grabbar som snacka så mycket 2013 att det skulle gå dåligt för mig kan posta bilder nu så får ni se,

183cm

95kg 13%bf

Jag tror du behöver samtalsterapi min vän. Du har gjort ett hyfsat jobb ser det ut som. Svårt å veta exakt hur bra dock då ingen före-bild finns, ingen koll på vad du fått stoppa i dig för å nå resultatet och det är omöjligt svårt att se något annat av din form än armar, axlar och pec. Dessa tre områden ser dock som sagt bra ut, inte alls pjåkigt men knappast något remarkabelt. Rätt standard om man har tränat seriöst 3-4 år. Vill inte frånta dig din framgång, absolut verkligen inget sånt, tänker bara att du kanske ska rikta om din inre kamp lite. Att skriva som du gjort ovan i citerad text vittnar om en ganska konstig inställning till sig själv, sin fysik och sin utveckling.
Skulle gärna se en bild där man ser mitten och nedre del av kroppen också! Vikten pekar ju på att du kan ha goda resultat även här.

Undrar dock hur det gick i förra kurrapporten? Trodde helt ärligt du trollade.


Mvh,

-Alfred
Citera
2018-10-03, 11:29
  #116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Jag tror du behöver samtalsterapi min vän. Du har gjort ett hyfsat jobb ser det ut som. Svårt å veta exakt hur bra dock då ingen före-bild finns, ingen koll på vad du fått stoppa i dig för å nå resultatet och det är omöjligt svårt att se något annat av din form än armar, axlar och pec. Dessa tre områden ser dock som sagt bra ut, inte alls pjåkigt men knappast något remarkabelt. Rätt standard om man har tränat seriöst 3-4 år. Vill inte frånta dig din framgång, absolut verkligen inget sånt, tänker bara att du kanske ska rikta om din inre kamp lite. Att skriva som du gjort ovan i citerad text vittnar om en ganska konstig inställning till sig själv, sin fysik och sin utveckling.
Skulle gärna se en bild där man ser mitten och nedre del av kroppen också! Vikten pekar ju på att du kan ha goda resultat även här.

Undrar dock hur det gick i förra kurrapporten? Trodde helt ärligt du trollade.



Mvh,

-Alfred


Haha du har rätt, minns inte angångde förra rapporten faktiskt... nu har jag paus har kört som en idiot me steroider sedan 2013 utan än ända pct och knappt ngn paus alls bara legat på olika skit prepp.. visst tagit pauser kanske 5 mån per år men men,kan posta fler bilder, dock har jag inga nytagna men får fixa de så man får med benen och magen
__________________
Senast redigerad av magnolium131 2018-10-03 kl. 11:38.
Citera
2018-10-03, 11:34
  #117
Medlem
https://imageshack.com/i/pl24yuJ2p

Från i vintras 2017
Citera
2018-10-03, 11:37
  #118
Medlem
https://imageshack.com/i/pl8LbgZyp

https://imageshack.com/i/pmRhx9k3p

Sommar 2017 rygg
Citera
2018-10-03, 12:07
  #119
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnolium131
Haha du har rätt, minns inte angångde förra rapporten faktiskt... nu har jag paus har kört som en idiot me steroider sedan 2013 utan än ända pct och knappt ngn paus alls bara legat på olika skit prepp.. visst tagit pauser kanske 5 mån per år men men,kan posta fler bilder, dock har jag inga nytagna men får fixa de så man får med benen och magen

Ok, låter som att kroppen kan ha fått ta en hel del stryk.
Syns på dina bilder nu dock att du är ectomorph så det är inte omöjligt att du faktiskt har gjort väldigt goda resultat mot vad du hade lyckats åstadkomma med enbart kost och träning på plats.
Frågan är hur styltorna ser ut, har du fuskat å kört discoträning?

Skämt åsido. Du kör hårt, kanske lite för hårt för den fysik du lyckats bygga. OM du vill avancera till nästa nivå så MÅSTE du ta hänsyn till sådant som jag poängterade i din andra journal.

Sen en sista sak; för din egen skull tycker jag du ska sudda ut allt som kan härledas till dig på dina bilder. Finns ingen orsak att riskera sin anonymitet på det viset.


Mvh,

-Alfred
Citera
2018-10-03, 21:16
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ok, låter som att kroppen kan ha fått ta en hel del stryk.
Syns på dina bilder nu dock att du är ectomorph så det är inte omöjligt att du faktiskt har gjort väldigt goda resultat mot vad du hade lyckats åstadkomma med enbart kost och träning på plats.
Frågan är hur styltorna ser ut, har du fuskat å kört discoträning?

Skämt åsido. Du kör hårt, kanske lite för hårt för den fysik du lyckats bygga. OM du vill avancera till nästa nivå så MÅSTE du ta hänsyn till sådant som jag poängterade i din andra journal.

Sen en sista sak; för din egen skull tycker jag du ska sudda ut allt som kan härledas till dig på dina bilder. Finns ingen orsak att riskera sin anonymitet på det viset.


Mvh,

-Alfred

Vad menar du med för andra journal där du poängterade ?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback