Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-02-21, 17:04
  #1
Medlem
Tjena!
Har precis 3 dagar kvar på min dbol kur och får hem min nya testo kur imorgon.
Hade tänkte att köra testo e 500ml i veckan i 12 veckor.
Skippar nolva nu efter dbollarna eftersom jag går direkt in på testot(?).
Är dock lite rädd att injecera mig själv men det får gå bra.


Eftersom jag åt lite dåligt under min förra kur så har jag gjort en ny "diet" som jag redan börjat med.
Äta 1kg kött bortsett från min lunch som jag för det mesta kommer att äta i skolan och där erbjuds det det mesta som kött/kyckling varje dag.
Mitt mål med denna testokur är att lägga på mig så mycket massa som möjligt och fortfarande behålla mitt låga BF%!

personliga status
Vikt:71kg
Längd:1.81
bf:3-5%
ålder:18

Här är en bild på hur mina dagar kommer se ut. snarlikt varje dag.

Frukost 8:00 dl havregryn och en protein shake eller lite kött.

lunch 10:00 eller 12:00 (är den kl 12:00 så tar jag alltid en proteinshake vid 10:00) Kött/kyckling/ris/pasta med bröd.

mellanmål 14:00 proteinshake ( om det är en lång skoladag)

lunch 2 16:00 hemma och käkar ca 500g kött och lite ris/pasta ca 1 timme innan jag drar till gymmet

middag 19:00 400-600g kött eller kyckling med ris/pasta/potatis

middag 2 21:00 bulgur med tonfisk

nattmål ca 22:30 casein

Kosttillskott
Protein
kreatin
eaa
maltodextrin
multivitamin
omega 3
d-vitamin

Kan lägga bilder sen om det skulle uppskattas.
Citera
2013-02-21, 17:14
  #2
Avstängd
Du har inte 3-5 % BF.
Citera
2013-02-21, 17:15
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
Du har inte 3-5 % BF.
nej har faktiskt inte kollat men jag har nästan inget fett på kroppen och utgick ifrån det minsta.
Citera
2013-02-21, 17:36
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av magnolium131
nej har faktiskt inte kollat men jag har nästan inget fett på kroppen och utgick ifrån det minsta.
Hur ska du lägga på dig som mycket muskler som möjligt och behålla din låga BF? Det går inte. Ät så mycket du kan, du väger ju ingenting.
Citera
2013-02-21, 17:53
  #5
Medlem
Blinkares avatar
Finns intresse för bild!

Mvh
Citera
2013-02-21, 18:01
  #6
Medlem
vassjagarns avatar
Du är ju minimal, 3-5% är t.o.m farligt . Ät som ett djur, ett par år först.
Citera
2013-02-21, 18:06
  #7
Medlem
Blinkares avatar
Och du har växt 1 cm på längden och blivit 2,5kg tyngre på några dagar om man läser i din andra journal. Grattis!
Citera
2013-02-21, 18:14
  #8
Medlem
vassjagarns avatar
2,5 kan ju va vätska så det måste väll godtas då hans sjförtroende boostas av det. Kanske var med skor på denna gång ? ;p
Citera
2013-02-21, 18:20
  #9
Medlem
Blinkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vassjagarn
2,5 kan ju va vätska så det måste väll godtas då hans sjförtroende boostas av det. Kanske var med skor på denna gång ? ;p

Absolut! Målet har ju varit att gå upp i vikt därav gratulationen :-)
Citera
2013-02-21, 18:20
  #10
Medlem
MaxOn123s avatar
Så du är fortfarande igång... vilken lirare du är asså.

Förra kuren så skrev du ju att det var konstigt att du inte gick upp i vikt då du hade superkoll på kosten... men nu skriver du att du åt dåligt

Och din fett% är långt ifrån 3!
Citera
2013-02-21, 18:26
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Så du är fortfarande igång... vilken lirare du är asså.

Förra kuren så skrev du ju att det var konstigt att du inte gick upp i vikt då du hade superkoll på kosten... men nu skriver du att du åt dåligt

Och din fett% är långt ifrån 3!
Hahaha jag vet grabbar men glöm det gamla.
Jag väger 71 nu naken på en så kallad våg och jag är ca 180-182 cm för fan
Citera
2013-02-21, 18:29
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Så du är fortfarande igång... vilken lirare du är asså.

Förra kuren så skrev du ju att det var konstigt att du inte gick upp i vikt då du hade superkoll på kosten... men nu skriver du att du åt dåligt

Och din fett% är långt ifrån 3!
Jo men så här var det att jag åt MYCKET men t.ex så här jag äter en maträtt som heter flygande jacob t.ex den inehåller massvis med grädde och fläskkött och såsen är jätte god man äter det med ris. istället för att äta massa rent kött och bli mätt på det tog jag massa ris och dränkt i sås och blev mätt snabbt på den skiten. förstår du så gjorde jag fel i dom flesta maträtterna. nu t.ex för 5 minuter sen åt jag middag 600g biff med 2 avocado...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback