Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-20, 21:02
  #1
Medlem
Docklands avatar
Vi skulle kolla på lite sexleksaker på diverse sajter och det är minst sagt stora prisskillnader. Vi blev lite förvånade att prisjakt och pricerunner inte har sexleksaker och andra grejer i sina jämförelselistor. Vet någon här varför eller om det finns någon annan sajt med prisjämförelser för dildos och oljor m.m.?

Det kommer inte upp på google, MEN om man går in på Pricerunner så finns kategorin där dock. Man måste förbi en "varningsruta" först dock. Kopplade inte detta. Så det finns. Ni kan ta bort inlägget om det inte passar här.
__________________
Senast redigerad av Dockland 2013-02-20 kl. 21:08.
Citera
2013-02-21, 22:26
  #2
Medlem
sherlock712s avatar
Jag kan rekommendera www.erotikbutik.nu. Även om man inte kan jämföra pris, så skulle jag tro den är störst i Sverige.
Citera
2013-06-25, 21:02
  #3
Medlem
Hej,

Det finns faktiskt en prisjämförelsesida enbart inriktad på sexleksaker: Lustfynd!

Sidan finns här: http://www.lustfynd.se

Mvh
Krakan
Citera
2013-06-27, 11:21
  #4
Avstängd
Lystfynd är bra. Kan va lite svårt att jämföra produkter för samma vara ligger flera gånger men kolla där innan du köper. Kolla även www.box2you.se de brukar ha lägst pris på det mesta. Annars är det bara att googla och kika och jämföra sidor..
Citera
2014-07-18, 21:15
  #5
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantasy-girl
Lystfynd är bra. Kan va lite svårt att jämföra produkter för samma vara ligger flera gånger men kolla där innan du köper. Kolla även www.box2you.se de brukar ha lägst pris på det mesta. Annars är det bara att googla och kika och jämföra sidor..

VARNING Angående Box2You
(FB) VARNING Livsfarliga Sexleksaker från www.box2you.se VARNING
Citera
2014-10-23, 20:18
  #6
Medlem
Finns ingen riktigt bra sida för detta, jag har surfat runt på några som jag med ganska stor säkerhet vet har dem bästa priserna överlag

www.sexleksakeroutlet.se

www.dodildo.se

www.box2you.se

www.easylover.se
Citera
2014-11-06, 16:17
  #7
Avstängd
Hej,

Finns en del sidor att kolla på

pricerunner (sök på intim) och lustfynd de har rätt mycket att jämföra.

Annars rekommenderar jag box2you.se, de är snabba och billiga. Handlar alltid där, har aldrig varit missnöjd och skulle det vara något är de väldigt hjälpsamma.
Ha det bäst
Citera
2014-11-14, 11:36
  #8
Medlem
arlaharen3936s avatar
Det är mer sport om man bygger sina leksaker själv.

Som det här exemplet på en sex-maskin

https://www.youtube.com/watch?v=l50UitYX8eg

Blir dyrt med patroner bara....
Citera
2016-10-17, 09:07
  #9
Medlem
både prisjakt och pricerunner har sexleksaker, kanske är en gammal tråd?
Ibland måste du klicka på nån slags sexvarning för att se dom men dom är där...
Citera
2016-11-11, 19:56
  #10
Medlem
Kan helt klart rekommendera hankypank.se snabb å diskret frakt
Citera
2016-11-13, 20:34
  #11
Avstängd
emohitlers avatar
Madidus.se ligger bra till i jämförelse med andra siter. Låga priser på fleshlight, dildos, analt och potensmedel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback