Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-24, 19:17
  #13
Medlem
blink21s avatar
Diggar öppning och melodin i In The Clouds, men sen tycker jag inte riktigt du lyckas att ta den vidare efter första minuten.
Citera
2017-06-19, 09:37
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blink21
Diggar öppning och melodin i In The Clouds, men sen tycker jag inte riktigt du lyckas att ta den vidare efter första minuten.

Ok, tack för feedbacken!

Vad är det som saknas tycker du? Jag vet att det är en extremt svår fråga att svara på men vad som helst kan ge en fingervisning om vad som kan förbättras
Citera
2017-06-19, 09:38
  #15
Medlem
Ny låt Tomanagi
Citera
2017-07-01, 22:00
  #16
Medlem
blink21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikie
Ok, tack för feedbacken!

Vad är det som saknas tycker du? Jag vet att det är en extremt svår fråga att svara på men vad som helst kan ge en fingervisning om vad som kan förbättras
Är ingen som helst expert på området men tycker att tempot i låten efter 1:01 blir sådär, skulle vilja att det var mer varierat och i brist på bättre ord dra ner och sen bygger upp melodin fler gången.

För att exemplifiera, lyssna på hur Alan Walker gjort med Faded.
Citera
2017-07-02, 09:09
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blink21
Är ingen som helst expert på området men tycker att tempot i låten efter 1:01 blir sådär, skulle vilja att det var mer varierat och i brist på bättre ord dra ner och sen bygger upp melodin fler gången.

För att exemplifiera, lyssna på hur Alan Walker gjort med Faded.

Hahah nej, det är inte jag heller Skulle snarare benämna mig som glad amatör och vill hellre än bra

Stort tack för feedbacken! Jag hade faktiskt inte hört Faded tidigare, men nu ligger den på min gillalista i Spotify. Riktigt härlig låt!

Jag har en lång väg att gå, men resan är ju en del av målet
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback