Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-02-18, 21:13
  #1
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Fans will have access to the dark, twisted backstory and learn first hand how his mother, Norma, and her lover damaged Norman, helping forge the most well-known serial killing motel owner in history.
http://www.imdb.com/title/tt2188671/...?ref_=tt_ov_pl

18 Maj är det dags för världspremiär. Vad tror ni, kan det bli bra eller kommer serien inte tillföra något nytt? Själv är jag väldigt skeptisk.

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Nkn5aEadrX4
Citera
2013-02-18, 21:14
  #2
Medlem
Efter att ha sett trailern ställer jag mig som tveksam
Citera
2013-02-18, 22:58
  #3
Medlem
hobbykonsts avatar
hmmm känns som de kommer göra en tonårsserie av en klassiker...do not like..
Citera
2013-02-18, 22:59
  #4
Medlem
SoulStoneRiders avatar
Usch, unga snygga tonårsmodeller som fått sitt första gig. Det enda som skiljer många av dagens serier är nog scenografin. Nu syftar jag på de serier som vänder sig till en yngre publik.
Citera
2013-02-19, 19:49
  #5
Medlem
loafmasters avatar
Det trakiga ar att dom valt att flytta serien till nutid (vilket jag precis fick reda pa i Skrackfilmstraden) vilket tar bort ungefar 100% av det som potentiellt satt skulle kunna gora serien sevard.

Serien har dessutom premiar 18:e mars, inte maj.
Citera
2013-02-19, 22:16
  #6
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulStoneRider
Usch, unga snygga tonårsmodeller som fått sitt första gig. Det enda som skiljer många av dagens serier är nog scenografin. Nu syftar jag på de serier som vänder sig till en yngre publik.

Tummen upp för att Freddie Highmore inte är helt olik Anthony Perkins i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Det trakiga ar att dom valt att flytta serien till nutid (vilket jag precis fick reda pa i Skrackfilmstraden) vilket tar bort ungefar 100% av det som potentiellt satt skulle kunna gora serien sevard.

Serien har dessutom premiar 18:e mars, inte maj.
Woops!
Citera
2013-02-20, 00:32
  #7
Medlem
santacls avatar
Extended trailer

http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=100562
Citera
2013-03-18, 17:01
  #8
Medlem
putteH_s avatar
Någon som har sett premiären och kan uttala sig?
Citera
2013-03-18, 17:03
  #9
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Någon som har sett premiären och kan uttala sig?

Startar ikvall om jag minns ratt. Hypas rejalt pa tv har i USA. Far se om jag tar mig tid att se den ikvall. Tror tyvarr inte att det kommer bli nagon hojdare.
Citera
2013-03-18, 18:21
  #10
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Startar ikvall om jag minns ratt. Hypas rejalt pa tv har i USA. Far se om jag tar mig tid att se den ikvall. Tror tyvarr inte att det kommer bli nagon hojdare.
Finns dock ute och ladda ner. Men eftersom jag inte har haft tid, så ville jag kolla om den höll. Får spana in den när jag hinner.
Citera
2013-03-18, 18:27
  #11
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Finns dock ute och ladda ner. Men eftersom jag inte har haft tid, så ville jag kolla om den höll. Får spana in den när jag hinner.

Aah, det hade jag ingen koll pa. Tack for tipset!
Citera
2013-03-18, 21:48
  #12
Medlem
SiSeniors avatar
Hur långt är ett avsnitt? 30min? 1timme?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback