7 867 besökare online
858 144 medlemmar • 45 867 567 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Hallucinogener
Svara på ämne
Ämnesverktyg
dokoalseled
Avstängd
dokoalseleds avatar
Vilken hallucinogen är bäst för en total nybörjare?

Yehoshua
Medlem
Yehoshuas avatar
Tycker inte att någon är bättre eller sämre, börja istället med lägre doseringar.

--censur--
Avstängd
--censur--s avatar
Salvia

dokoalseled
Avstängd
dokoalseleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --censur--
Salvia

lol. du måste trolla?

--censur--
Avstängd
--censur--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
lol. du måste trolla?

Börja med svamp det är väl mer "normalt"

kamouflagekorv
Avstängd
kamouflagekorvs avatar
Jag tror de finns ungefär 20st likadana trådar. Lär dig söka för i helvete.

Svamp.

psysex11
Medlem
LSD eller psilocybin.

ridinghigh
Medlem
ridinghighs avatar
Min första psykadeliska drog var dmt! Började lugnt. Det är något utav det bästa jag har provat och mycket händelserikt! Man måste bara vara jävligt försiktig i början.

pinkbunny
Medlem
pinkbunnys avatar
4-ho-met är enligt mig den bästa nybörjardrogen när det kommer till hallucionogena droger. Den är visuell och snäll mot psyket, jag var med om en riktig snetripp andra gången, det var impulsivt, oplanerat och så var man pårökt också. tog mig mindre än 1 vecka att komma över det och då hade allt verkligen hänt under de sämsta förutsättningarna så mitt råd är att börja med 4-ho-met och sen gå vidare till svamp/lsd om man nu tycker att det gick bra.

LightCloud
Medlem
LightClouds avatar
Svamp var den första jag tog, och jag anser att den passar bra till det, förutsatt att man doserar försiktigt.

"Speedad som en bäver i en sjö av kaffe, jag är så uppe i varv att jag blir slö av affe!
- Frej Larsson

NocCanDo
Medlem
om du är helt ny inom droger, hade jag rekomenderat att du rökte en fet första gången ist.
men kanske 2cb? vet inte om det bara är jag som bara får visuellt och knappt nån mindfuck på de,
finns säkert snällare, jag tycker själv 2cb, 2ce är milda i sig och lättare att fylla på om du vill ta en lugn start

korvmackan100
Medlem
korvmackan100s avatar
Det är en smaksak, alla säger olika, huvudsaken är att du är i en säker miljö och mår bra.
Det finns massa trådar som behandlar vilken hallucinogen som är bäst att börja med, kolla in https://www.flashback.org/t408034.
Läs även på om set and setting http://wiki.magiskamolekyler.org/Set_och_setting

Svara på ämne
Topp Dela »