Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-21, 17:42
  #277
Medlem
Troligen svåra frågor att svara på, men jag gör ett försök.

Om jag vill ta Mast med syftet att minska behovet av Arimidex och istället använda Mast som AI, hur effektivt har ni erfarit att det är då?

Om man tar 250 mg Testo E två dagar i veckan och på denna slänger in 150 mg Mast, dvs så att det blir 250 mg Testo E + 150 mg Mast vid varje stick, kan det räcka för att minska eller helt slå bort behovet av Arimidex?

Annan fråga som gäller håret. Om man redan har tagit Testo E 350 mg EW i fyra veckor och därefter 500 mg EW i två veckor och håret inte har påverkats negativt alls, kan man då känna sig säker på att håret tål Bola bra, eller är det först vid högre doser och/eller andra preparat som man verkligen sätter håret på prov?

Vänliga hälsningar
Ocuckad
Citera
2023-05-22, 15:55
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ocuckad
Om jag vill ta Mast med syftet att minska behovet av Arimidex och istället använda Mast som AI, hur effektivt har ni erfarit att det är då?

Efter en del läsning på amerikanska forum inser jag att den här frågan till stor del har besvarats, men om någon här ändå vill dela med sig sina egna erfarenheter tar jag tacksamt emot den informationen.
Citera
2023-12-10, 21:38
  #279
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ocuckad
Efter en del läsning på amerikanska forum inser jag att den här frågan till stor del har besvarats, men om någon här ändå vill dela med sig sina egna erfarenheter tar jag tacksamt emot den informationen.


Så vad kom du fram till??
Citera
2023-12-16, 01:30
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Så vad kom du fram till??

Att det tillhör den gamla skolan att använda Masteron som AI och en majoritet tycks mena att det inte hjälper alls eller i bästa fall väldigt lite. En minoritet hävdar dock fortfarande att man kan använda Masteron som AI förutsatt att man inte tar enorma doser av testo (och annat).

Vad gäller håret är det ingen som har svarat så specifikt som jag eftersökte, men efter att läst en del här på FB och på amerikanska forum så får jag uppfattningen att om man är benägen att tappa håret så ska det synas redan vid låga doser testo men att det accelererar väldigt mycket med högandrogena preparat som Masteron.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback