Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-05, 14:36
  #253
Medlem
Kört vid tävling, mer lr mindre sett vätskan krypa in i muskeln, love it
Citera
2017-10-05, 20:06
  #254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 120kgmuskler
Kört vid tävling, mer lr mindre sett vätskan krypa in i muskeln, love it

Masteron är ett bra prep.
Citera
2018-04-13, 09:31
  #255
Medlem
stefanbicepss avatar
Sorry att jag uppar en gammal tråd
Jag är sugen på att prova masteron. Ligger idag på 320mg testo-e e5d. Tänkte om man kunde slänga in mast också för att tighta till sig lite dom sista 5-6veckorna av kuren. Är det en bra idé? Och skulle det funka med 300mg e5d tillsammans med testot?
Citera
2018-04-13, 12:27
  #256
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanbiceps
Sorry att jag uppar en gammal tråd
Jag är sugen på att prova masteron. Ligger idag på 320mg testo-e e5d. Tänkte om man kunde slänga in mast också för att tighta till sig lite dom sista 5-6veckorna av kuren. Är det en bra idé? Och skulle det funka med 300mg e5d tillsammans med testot?

Det hade nog fungerat bra. Tänk bara på att det där "tighta till" är något som försvinner direkt du slutar.
Citera
2018-04-13, 21:10
  #257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanbiceps
Sorry att jag uppar en gammal tråd
Jag är sugen på att prova masteron. Ligger idag på 320mg testo-e e5d. Tänkte om man kunde slänga in mast också för att tighta till sig lite dom sista 5-6veckorna av kuren. Är det en bra idé? Och skulle det funka med 300mg e5d tillsammans med testot?


masteron är ett underbart prepp i det syftet du pratar om, jag hade dock föredragit att höjja dosen då masteron verkligen ger mig underverk vid ca 700 mg ew

med det sagt är jag avancerad användare så är du lite ny i branschen kanske du ska hålla dig till dina 300 mg
Citera
2018-04-14, 20:03
  #258
Medlem
Unniss avatar
Någon som upplever förhöjt blodtryck med masteron, tillsammans med testo givetvis. Kan detta vara dosrelaterat kanske?
Citera
2018-04-14, 22:37
  #259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unnis
Någon som upplever förhöjt blodtryck med masteron, tillsammans med testo givetvis. Kan detta vara dosrelaterat kanske?


aldrig något jag har märkt av, kan nog vara mycket individuellt, vissa får ju mycket kraftigare boldtryck av testo ensamt andra inte ett skit.. jag har exmpelvis lågt blodtryck även när jag kör tren och även oxar 100 mg ed som ska vara känt för att öka blod trycket
Citera
2018-04-18, 13:58
  #260
Avstängd
chabbsteRs avatar
Libido från en annan planet, hård i kroppen på lågt BF. Men satan libidon var inte att leka med, kåt 24 timmar om dygnet. Riktigt fin ihop med testo och gärna en skvätt EQ också.
Citera
2022-12-28, 21:32
  #261
Medlem
Baba-jaga87s avatar
Hejsan.

Jag är en mycket inbiten gymråtta i 35 års åldern.

Har försökt hitta infon jag söker men då alla sidor fylls med 90% skit är det inte lätt för en ovan flaschbackare.

Har för 1 månad sen gått upp från 150 testo e e/w till 400 mg e/w.
Är erfaren och kunnig inom just testo men ska nu slänga in lite Masetron P för första gången.

Är lite fundersam på vilken dosering jag ska ta mig ann.
Är 400 mg e/w gott nog? Och räcker det att sticka varannan dag eller är 1 stick varje dag att föredra.

Jag är tacksam om någon kunnig kan svara.

Okunniga människor och moralpoliser undabedes.

Tack på förhand!
Citera
2022-12-29, 19:33
  #262
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baba-jaga87
Hejsan.

Jag är en mycket inbiten gymråtta i 35 års åldern.

Har försökt hitta infon jag söker men då alla sidor fylls med 90% skit är det inte lätt för en ovan flaschbackare.

Har för 1 månad sen gått upp från 150 testo e e/w till 400 mg e/w.
Är erfaren och kunnig inom just testo men ska nu slänga in lite Masetron P för första gången.

Är lite fundersam på vilken dosering jag ska ta mig ann.
Är 400 mg e/w gott nog? Och räcker det att sticka varannan dag eller är 1 stick varje dag att föredra.

Jag är tacksam om någon kunnig kan svara.

Okunniga människor och moralpoliser undabedes.

Tack på förhand!

Frågan är vad du skall göra med nämnda preparat. Jag personligen tycker masteron endast bör användas till tävlingar eller om man skall ha en plåtning eller liknande. Är du dessutom över 10-12% kroppsfett gör masteron inte speciellt mycket. Bygger även dåligt med massa.

Skulle kunna kalla det ett preparat för att förgylla estetik, jag har själv kört 350mg men det var absolut inget för mig.

Vill du ha ut kvalitativ massa så hade jag hellre kört på anavar, tbol eller primobolan.

Mvh
Citera
2022-12-29, 20:36
  #263
Medlem
Baba-jaga87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Frågan är vad du skall göra med nämnda preparat. Jag personligen tycker masteron endast bör användas till tävlingar eller om man skall ha en plåtning eller liknande. Är du dessutom över 10-12% kroppsfett gör masteron inte speciellt mycket. Bygger även dåligt med massa.

Skulle kunna kalla det ett preparat för att förgylla estetik, jag har själv kört 350mg men det var absolut inget för mig.

Vill du ha ut kvalitativ massa så hade jag hellre kört på anavar, tbol eller primobolan.

Mvh


Tack för svar. Är väl medveten om dess effekter, huvudsyftet med det är att bli hårdare och mer vaskulär inför utlandsresa till värmen kommande månad.

Ligger runt 10% fett, vet inte exakt men sexpack är väl synligt som det är. Och tanker är väl inte direkt bulk nu då.

Tänker att jag lägger mig runt 500 mg e/w och en 8 veckors kur. Har hittat lite olika info angående doseringen men vad jag kommit fram till är det väl lite över lagom typ?

Det är dock första gången jag kör Propionate, är stick varje elller varannan dag att föredra? Förstår att ju oftare desto bättre men gör det stor skillnad om jag väljer ett uppllägg på varannan dag?

Sen e jag medveten om att de finns starkare prep men jag har valt att försöka göra detta så häslosamt som möjligt då jag ligger på TRT med en blast period varje år som max, möjligtvis 2.

Tack för du tar dig tid,
Citera
2022-12-30, 11:09
  #264
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baba-jaga87
Tack för svar. Är väl medveten om dess effekter, huvudsyftet med det är att bli hårdare och mer vaskulär inför utlandsresa till värmen kommande månad.

Ligger runt 10% fett, vet inte exakt men sexpack är väl synligt som det är. Och tanker är väl inte direkt bulk nu då.

Tänker att jag lägger mig runt 500 mg e/w och en 8 veckors kur. Har hittat lite olika info angående doseringen men vad jag kommit fram till är det väl lite över lagom typ?

Det är dock första gången jag kör Propionate, är stick varje elller varannan dag att föredra? Förstår att ju oftare desto bättre men gör det stor skillnad om jag väljer ett uppllägg på varannan dag?

Sen e jag medveten om att de finns starkare prep men jag har valt att försöka göra detta så häslosamt som möjligt då jag ligger på TRT med en blast period varje år som max, möjligtvis 2.

Tack för du tar dig tid,

Jag hade kört insulinnål med injektion varje dag för jämnast möjliga nivåer i kroppen. Din dosering och ändamål med preparatet är legit så kör hårt!

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback