Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-05, 21:27
  #133
Medlem
Tuxedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsbert
Man har provförsäljning i EN Walgreens butik. Det kunde lika gärna vara ICA kvantum i Kalix. Ingen aktierusning för det tror jag

Man har provförsäljning i FEM butiker(av 33) hos Freshmarkets. Låter inte som någon större marknad i mina ögon.

Here Today har inte ens öppnat sina butiker och deras hemsida säger inte ett skit. Skulle ju kunna likagärna vara Mohameds Supermarket, Liljevägen 3, Ronneby som precis är nyöppnad och med nationella ambitioner.

Läs med en smula portion ironi men tänk samtidigt realistiskt. Provförsäljning garanterar inget. hur många ggr har man inte provsmakat saker en lönehelg i sin livsmedelsbutik för att sen aldrig mer nånsin kollat åt den varan.

Cefour gillar att prata, men det är bättre att prata när det finns något vettigt att komma med.

Haha, förstår verkligen din skepticism men jag tror verkligen på bolaget, men nu är det upp till bevis annars får jag la käka upp mina ord.
Citera
2013-09-05, 21:46
  #134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuxedo
Haha, förstår verkligen din skepticism men jag tror verkligen på bolaget, men nu är det upp till bevis annars får jag la käka upp mina ord.

Haha nejdå, du behöver inte äta upp dina ord. Det är ju roligt med bolag som närsomhelst kan bli mångdubblare.. eller falla platt som en pannkaka

Aktietorget är ju charmigt på det sättet ju, många såna bolag.
Citera
2013-09-10, 14:29
  #135
Medlem
c014s avatar
Nu har VD sålt av alla sina aktier i cefour...

Mycket konstigt som hänt på senare tid i det här bolaget.
Citera
2013-09-10, 16:16
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c014
Nu har VD sålt av alla sina aktier i cefour...

Mycket konstigt som hänt på senare tid i det här bolaget.

hur vet du att han sålt av? kan lika gärna ha flyttat till kf
Citera
2013-09-10, 16:40
  #137
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taazzy
hur vet du att han sålt av? kan lika gärna ha flyttat till kf

Jag har sett på insynslistan. Det man går efter.

Alltid det här tjatet så fort någon insider säljer i valfritt förhoppningsbolag att de troligtvis flyttat till kf eller isk.

Det är valfritt att rapportera om man köper i en kf eller isk.. men om man nu har gjort det, varför rapporterar man inte det? Vet att det är frivilligt men det skadar ju bolaget annars.

Luktar fruktansvärt illa om cefour.
Citera
2013-09-10, 17:19
  #138
Medlem
c014s avatar
http://www.aktietorget.se/NewsItem.aspx?ID=66700
Citera
2013-09-10, 17:55
  #139
Medlem
c014s avatar
Ytterliggare ett avhopp från styrelsen, samt att aktien nu är handelsstoppad.
http://www.aktietorget.se/NewsItem.aspx?ID=66701
http://www.aktietorget.se/NewsItem.aspx?ID=66702

Fy fan.
Citera
2013-09-10, 17:59
  #140
Medlem
Haha ja jävlar vilken soppa detta är.

Kul med mitt .25 GAV
Citera
2013-09-10, 18:09
  #141
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Vilken grisig jävla ledning. Borde vara olagligt att göra som dom gör.

Ska man sälja asap och ta smällen, eller vänta?
Citera
2013-09-10, 18:18
  #142
Medlem
Knappast oväntat. Hur kan man investera i ett sånt här bluffbolag?
Citera
2013-09-10, 18:20
  #143
Medlem
Vad och är det möjligt att man imorgon innan börsen öppnar meddelar om konkurs och handelsstopp och således sitter man där med obrukbara aktier?

Vilken jävla affärsidé alltså... Det bästa vi lär se i försäljning av engångsvinglas är väl över TV-shop, ALKOHOLFRITT.
Citera
2013-09-10, 18:24
  #144
Medlem
LastHopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaus Kinski
Vilken grisig jävla ledning. Borde vara olagligt att göra som dom gör.

Ska man sälja asap och ta smällen, eller vänta?

Det är olagligt men det går inte att bevisa då allting är antagligen gjort med lite snits. Ledningen kammar hem storvinsten och här sitter ni som trodde det fanns gratis % i och med budet.

Är det för bra för att vara sant så är det det...
__________________
Senast redigerad av LastHope 2013-09-10 kl. 18:26.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback