Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-17, 11:17
  #1
Medlem
Hejsan,
Mitt första inlägg här på fb men har läst runt i många år.

Är rätt färsk på aktiefronten och har hittat företaget Cefour som jag tycker verkar väldigt intressant.
Idén tror jag på men har dålig koll på själva företaget och tänkte försöka sätta in mig mer i det.

Är det nån som äger aktier i Cefour eller har spanat in det som har några tankar att dela med sig?
Citera
2011-05-17, 11:29
  #2
Medlem
Heeths avatar
Ställ din fråga här istället https://www.flashback.org/t1239298.
Citera
2013-02-12, 20:24
  #3
Medlem
Cefour - CEFO B

Kunde inte direkt hitta någon direkt tråd om aktien, jag köpte själv in mig en tid tillbaka och försöker läsa all information jag kommer över.

Skulle vara roligt om någon som t.ex. testat deras produkt skulle kunna dela med sig av erfarenheter!
Citera
2013-02-12, 20:55
  #4
Medlem
Jag minns att jag såg detta på Shark Tank en gång där killen som äger baseballaget köpte in sig, undrar hur det ligger till med patent osv egentligen? Idén är inte alls ointressant, men jag har helt missat företaget fram tills nu. Tack för tipset!
Citera
2013-02-12, 21:34
  #5
Medlem
Hade tänk att köpa i morse när kursen låg på 0.16 men hade glömt att överföra pengar från mitt vanliga bankkonto till Avanza så nu gick jag miste om en ökning på 73,33% vilket känns bittert.
Det skulle ha blivit mitt första Aktieköp för ca 6000kr.

En fråga då. Nu har jag satt in pengar på avanza kontot. Om jag lägger en order på 0.26. Kommer den gå igenom i morgon när börsen öppnar?
Citera
2013-02-12, 21:50
  #6
Medlem
LastHopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookingserious
Hade tänk att köpa i morse när kursen låg på 0.16 men hade glömt att överföra pengar från mitt vanliga bankkonto till Avanza så nu gick jag miste om en ökning på 73,33% vilket känns bittert.
Det skulle ha blivit mitt första Aktieköp för ca 6000kr.

En fråga då. Nu har jag satt in pengar på avanza kontot. Om jag lägger en order på 0.26. Kommer den gå igenom i morgon när börsen öppnar?

Om någon är villig och sälja för 0.26 ja.
Citera
2013-02-12, 21:56
  #7
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreten
Jag minns att jag såg detta på Shark Tank en gång där killen som äger baseballaget köpte in sig, undrar hur det ligger till med patent osv egentligen? Idén är inte alls ointressant, men jag har helt missat företaget fram tills nu. Tack för tipset!

Är det Mark Cuban du pratar om? Han äger ett basketlag, inte baseball.
Citera
2013-02-12, 22:00
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Är det Mark Cuban du pratar om? Han äger ett basketlag, inte baseball.

Stämmer, ursäkta felet!
Citera
2013-02-12, 22:36
  #9
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastHope
Om någon är villig och sälja för 0.26 ja.
Möjligen billigare med =P
Citera
2013-02-13, 13:56
  #10
Medlem
Ökade nu idag på 0,21. Någon annan som köpt/sålt idag och kan sia lite kortsiktigt?
Citera
2013-02-13, 14:42
  #11
Medlem
Jag har gillat idén sedan jag såg den på TV men visste inte att det fanns i Sverige redan, jag gick in med en mikropost på 0:25.
Citera
2013-02-13, 20:41
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Är det Mark Cuban du pratar om? Han äger ett basketlag, inte baseball.

Petitesser. Skit som skit!

Är bolaget Svenskt förresten?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback