2014-10-20, 19:43
Medlem
Oftast inte men det beror ju mycket på. Gingers med fräknar över hela ansikte ser rätt bonnigt och oattraktivt ut. Ser de vanliga ut, gärna inte lysande rött utan åt brunare hållet så kan det se helt okej ut. Rupert grint är ju en snygg ginger.
Citera
2014-10-20, 20:07
Medlem
Soxis avatar
Finns rödhåriga/fräkniga som är jättesöta, så sure.
Citera
2014-10-20, 20:10
Medlem
Soxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenEyesCuddles
Oftast inte men det beror ju mycket på. Gingers med fräknar över hela ansikte ser rätt bonnigt och oattraktivt ut.

Skojar du :O http://www.thumbnailseries.com/tgpx/thumbs/53266.jpg
Citera
2014-10-21, 01:20
Medlem
10sekunders avatar
Generellt gillar jag gingers, det är nog för håret är så iögonfattande och mer ovanligt.

En kille med bra drag får en extra edge med rött hår medan något med ett mindre fördelaktigt yttre snarare dras ner av det.

Se bara Ullared-Morgan, tror ni han trots allt får ligga då han är med i tv?: http://1.bp.blogspot.com/_3THbjevpLQ0/TQFSMVM8xZI/AAAAAAAAAAw/Oi2nrSG0RX0/s1600/morgan+ullared.jpeg
Citera
2016-06-15, 15:50
Medlem
Jag är själv en "ginger". Dock så är jag Daywalker-typen utan massa fräknar (okej, lite fräknar kommer väl på sommaren....). Jag färgar håret mörkt då och då pga att jag blev så jävla mobbad i skolan på grund av min naturliga hårfärg. Jag tycker nog innerst inne att andra vissa gingers är fina. Speciellt tjejerna men killarna... not so much. Vet inte varför, men så är det.
Citera
2016-06-15, 15:57
Medlem
HighwayDelights avatar
Har aldrig sett en attraktiv "ginger" så nej, jag tror inte det.
Har själv lite fräknar på mina axlar o ytterst lite på kinderna o över näsan, tycker det är så jävla fult
Citera
2016-06-15, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Har aldrig sett en attraktiv "ginger" så nej, jag tror inte det.
Har själv lite fräknar på mina axlar o ytterst lite på kinderna o över näsan, tycker det är så jävla fult

Bryce Dallas Howard är snygg. Tycker iaf jag.
Citera
2016-06-15, 19:34
Medlem
Jag älskar brittiska män överhuvudtaget. Så om jag träffar en brittisk man som dessutom har ett särpräglat brittiskt utseende så är det bara ett plus!
Citera
2016-06-15, 19:36
Medlem
yessyys avatar
Har legat med en gingerkille. Han hade dock inte "typiska gingerdrag" om man kan säga så, och väldigt lite fräknar. Men ja, såklart att man kan vara liggbar som ginger. Är nog lättare som tjej dock.
Citera
2016-06-15, 19:38
Medlem
Kalicis avatar
Jag kan inte påstå att jag tycker att det är speciellt snyggt med rött hår på män men av någon underlig anledning så har jag en tendens att dras till dem och falla för dem. Kanske är rödhåriga karlar trevligare är andra
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in