Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-07, 20:51
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Är det en insikt du kom till under din gymnasietid? :-(


nej som bebis litten pojk.jag vet en tjej som bara kunde får ogasm under tonåren om man tog henne i tvån eller hon fingrade sig där
__________________
Senast redigerad av vargen74 2016-04-07 kl. 20:54.
Citera
2016-04-11, 01:16
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wtfliz
Det är ju olika från person till person men är säker att majoriteten gör det.
Jag själv började när jag var väldigt ung, var också oskuld. Spelar direkt inte så stor roll..
Gjorde dock endast med K vibrator, då jag fick väldigt ont annars.
Nuförtiden är det samma, använder en dildo kanske en gång var/varannan månad. Onnanerar så ofta jag kan när mamma inte är hemma (rummen ligger vägg i vägg)
Brukar bli 2-7 gånger per "tillfälle"
Som mest har jag gjort det nästan 100 gånger på en dag, kunde dock inte stå upp efteråt.
Tjejer är inte gjorda för sex för killens behov. Många tjejer, precis som killar har stort sexbehov.
Och tjejerna jag känner onanerar absolut. Antingen leksaker eller fingrar.

Orgasmer är fantastiska, varför skulle tjejer inte vilja uppleva det också?
Vänta...vänta

Hade du fucking 100 orgasmer på en dag? Eller vad menar du men en "gång"? XD
Citera
2016-04-11, 07:43
  #39
Medlem
Kleops avatar
Av gymnasietjejer får man olika svar beroende på hur man frågar. När man frågar om nåt skämigt som detta gör man bäst i att inte vara så jävla påflugen vi killar tenderar att vara.
Citera
2016-04-11, 08:15
  #40
Medlem
ekzvs avatar
När jag var 16-19 år hade jag aldrig tagit på mig själv. Nu när jag är 22 år så har jag tagit på mig sj för att killen har velat. Men jag gör det aldrig annars.
Citera
2016-04-11, 08:22
  #41
Avstängd
frifarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
När jag var 16-19 år hade jag aldrig tagit på mig själv. Nu när jag är 22 år så har jag tagit på mig sj för att killen har velat. Men jag gör det aldrig annars.
varför ?
Citera
2016-04-11, 08:24
  #42
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
varför ?

Idén har aldrig slagit mig, jag kan känna mig kåt men då går jag runt och är det. Jag känner inte för att ta på mig. En av anledningarna till att jag har svårt att komma.
Citera
2016-04-11, 08:35
  #43
Avstängd
frifarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Idén har aldrig slagit mig, jag kan känna mig kåt men då går jag runt och är det. Jag känner inte för att ta på mig. En av anledningarna till att jag har svårt att komma.
jo men när du pillar och smeker så lär du ju dej vad som funkar på just dej när du är kåt och du får lättare orgasmer när du slappnar av vid sex sedan så hoppas jag verkligen du hittar en seriös kille som verkligen gillar att göra rätt på dej vid sex , för det verkar som att du inte har jättebra erfarenheter av sex i det du skriver det finns killar som gör allt för den tjej de gillar och då är det inte bara in och ut i hålet i några minuter som jag menar
Citera
2016-04-11, 08:42
  #44
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
jo men när du pillar och smeker så lär du ju dej vad som funkar på just dej när du är kåt och du får lättare orgasmer när du slappnar av vid sex sedan så hoppas jag verkligen du hittar en seriös kille som verkligen gillar att göra rätt på dej vid sex , för det verkar som att du inte har jättebra erfarenheter av sex i det du skriver det finns killar som gör allt för den tjej de gillar och då är det inte bara in och ut i hålet i några minuter som jag menar

Du är en kär påg, jag hoppas också att jag hittar en seriös kille.
Tack <3
Citera
2016-04-11, 08:46
  #45
Avstängd
frifarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Du är en kär påg, jag hoppas också att jag hittar en seriös kille.
Tack <3
jo du kommer att hitta den rätte och då kommer du uppskatta sex mer än någonsin , sex med riktig kärlek inblandat är helt andra grejer garanterat
Citera
2016-04-12, 22:52
  #46
Medlem
sickpuppys avatar
1. Hur vet du att de inte har haft sex? Om de blir blyga när sex kommer på tal lär de knappast ha sagt det till dig.

2. Ja, de lär onanera. Troligen onanerar de som inte har sex mer än andra.
Citera
2016-04-13, 10:31
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegorilla
Jag går just nu på ett gymnasium och är 19 år gammal. För någon dag sedan så diskuterade jag och några polare om hur ofta tjejerna i klassen onanerar, eller ifall dem ens gör det? Men vi kom inte fram till någon vettig slutsats. Så jag undrar av er tjejer vad ni har att säga om detta? Kan vara värt att nämna att en del tjejer är oskulder i klassen. Påverkar det mycket hur ofta de onanerar? Ålder 16-19 år.

Själv så hade jag aldrig kunnat föreställa mig dem onanera. De blir väldigt blyga när det kommer att handla om sex i skolan (vilket som förstås inte är så ovanligt). Tjejerna är väldigt söta, även sportiga, och populära bland killarna, men som sagt - oskulder.

Så jag undrar, tror ni tjejerna onanerar? Onanera alla tjejer i åldern 16-19 (gymnasieålder)? Vad tror ni?

råd: Bli av med oskulden så kommer du märka hur jävla kåt brudar är egentligen.
Citera
2016-04-17, 15:04
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abcdebola
Vänta...vänta

Hade du fucking 100 orgasmer på en dag? Eller vad menar du men en "gång"? XD
Haha jo, mena ju självklart på en dag (:
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback