Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-07, 18:36
  #9649
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Nej, behåll du din uppfattning precis som den är. Ingen bryr sig om att du inte äger eller tänker köpa aktien. Denna sekten är inte som jehovas vittnen. 😉
Angående att Tyskland vill tighta på sanktionerna och kutta av rysk gas. Hur stor påverkan tror du det på Tesla nu under 2022?
Tror du fabriken kommer stängas ner temporärt?
Citera
2022-04-07, 18:57
  #9650
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashriddaren128
Angående att Tyskland vill tighta på sanktionerna och kutta av rysk gas. Hur stor påverkan tror du det på Tesla nu under 2022?
Tror du fabriken kommer stängas ner temporärt?

Allt påverkar kortsiktigt, men det mesta är bara FUD. Behövs energi så kommer det både startas igång kolkraft och kärnreaktorer. Skulle inte Tesla ha något annat val så finansierar de själva en energianläggning av något slag. De är vana att alla försöker sätta käppar i hjulet på dem vid det här laget. Men jag tror mest det är nonsens och politiskt spel.
Citera
2022-04-07, 19:05
  #9651
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Allt påverkar kortsiktigt, men det mesta är bara FUD. Behövs energi så kommer det både startas igång kolkraft och kärnreaktorer. Skulle inte Tesla ha något annat val så finansierar de själva en energianläggning av något slag. De är vana att alla försöker sätta käppar i hjulet på dem vid det här laget. Men jag tror mest det är nonsens och politiskt spel.

Tack för ett snabbt svar! Hoppas du blir förmögen
Citera
2022-04-07, 19:12
  #9652
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Vore ju spännande om han släpper in Trump i twitter. Om han inte gör det vad är argumentet från Musk i så fall med tanke på han säger sig vara absolutist vad gäller yttrandefrihet.

Flrsäljning i sverige. Tom volvo har gått om Tesla 3 nu.

https://twitter.com/Atlanticus10/sta...qaX2sEDZg&s=19

Det är alltid kul när någon kan hitta en månad i varje kvartal i något land när något annat bilmärke registrerat fler bilar än Tesla.
Citera
2022-04-07, 19:42
  #9653
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashriddaren128
Tack för ett snabbt svar! Hoppas du blir förmögen

Tack!
När Tesla når $1000 igen efter spliten så bjuder jag på tårta, till skilnad från vissa andra här.
Citera
2022-04-07, 19:48
  #9654
Medlem
raskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Tack!
När Tesla når $1000 igen efter spliten så bjuder jag på tårta, till skilnad från vissa andra här.

Bjussa du skeptiker också?
Citera
2022-04-07, 19:56
  #9655
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Tack!
När Tesla når $1000 igen efter spliten så bjuder jag på tårta, till skilnad från vissa andra här.

Haha du är en sån sköning
Citera
2022-04-07, 20:01
  #9656
Medlem
raskenss avatar
Felpost. Blev i fel tråd..
__________________
Senast redigerad av raskens 2022-04-07 kl. 20:12.
Citera
2022-04-07, 20:02
  #9657
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Bjussa du skeptiker också?

Ja, men du har ju ingen anledning att förvänta dig att Tesla tiodubblas i värde, och därför heller ingen tårta, så det var lite konstigt att du frågade. 😉
Citera
2022-04-07, 20:13
  #9658
Medlem
raskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Ja, men du har ju ingen anledning att förvänta dig att Tesla tiodubblas i värde, och därför heller ingen tårta, så det var lite konstigt att du frågade. 😉

Äh, man ska aldrig stänga dörren helt 😆
Citera
2022-04-07, 22:08
  #9659
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Tack!
När Tesla når $1000 igen efter spliten så bjuder jag på tårta, till skilnad från vissa andra här.
Var kommer bjudningen äga rum?
Citera
2022-04-07, 22:23
  #9660
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Tack!
När Tesla når $1000 igen efter spliten så bjuder jag på tårta, till skilnad från vissa andra här.

när skulle det bli tidigast?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback