Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-15, 12:02
  #5605
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
istället för att redovisa stadigt försäljningen per månad så petar man in en engångspost i slutet av kvartalet för att väcka uppmärksamhet och följande rubriker.

Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Att samla ihop kvartalets försäljning till den sista månaden i kvartalet samtidigt som man ändå redovisar försäljning månadsvis känns mest desperat.
Men fanboysen kan bröla om rekord 4 gg per år.
Du har skrivit många korkade inlägg genom åren, men det här börjar bli löjligt. Det enda du tillför är komisk läsning. Jag tror inte ens den största björnen här kan hålla med det du säger.
Citera
2021-07-15, 12:06
  #5606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Försäljning rapporteras rimligen dagligen internt hos Tesla. Att samla ihop kvartalets försäljning till den sista månaden i kvartalet samtidigt som man ändå redovisar försäljning månadsvis känns mest desperat.
Men fanboysen kan bröla om rekord 4 gg per år.
Det där är mer börstekniskt alltså och legio. Inget man kan lasta Tesla för. Se på resten, nio exvis.
Citera
2021-07-15, 12:08
  #5607
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David86
Jag tror på riktigt att om en kritisk video dök upp där man visar alla fel och säger att detta är ett misslyckande och att man tvivlar på att FSD kommer vara i närheten av färdigt och tillåtet att köra runt med inom åratal så hade Tesla tagit bort betan från en. Du får tro vad du vill. Men försök inte lura i någon att de som testar betan är opartiska kritiker, det är Tesla fanboys som inte vill något annat än att tala varmt om deras bil som dom betalat 500k+ för.
Fast nu är du inne på konspirationsteorier. Onödigt att diskutera om dina vilda teorier..
Hade Tesla gjort det du påstår så hade det blivit ett jävla liv och en tsunami med dålig press. Men fortsätt sitta i din källare med din foliehatt. Du bidrar också med komisk läsning
Citera
2021-07-15, 13:42
  #5608
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powr
Du påstår att Tesla rapporterar kvartalsrapporten bara för att väcka uppmärksamhet! Hör du själv hur det låter? Att rapportera försäljningssiffror varje månad är ingen standard.
Jag pratar om försäljningssiffror, inte Teslas ekonomiska kvartalsrapport.
Är du då korkad som du lyckas framställa dig som?
Citera
2021-07-15, 14:22
  #5609
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Jag pratar om försäljningssiffror, inte Teslas ekonomiska kvartalsrapport.
Är du då korkad som du lyckas framställa dig som?
Citat:
Att rapportera försäljningssiffror varje månad är ingen standard.
Spelar du dum eller är du verkligen så korkad? Ibland tror jag att du trollar men nu är jag rätt säker på att du bara är dum helt enkelt 🤷‍♂️
Citera
2021-07-15, 17:09
  #5610
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powr
Spelar du dum eller är du verkligen så korkad? Ibland tror jag att du trollar men nu är jag rätt säker på att du bara är dum helt enkelt 🤷‍♂️
Det är inte jag som lyckas blanda samma ett börsnoterats bolags kvartalsrapport med deras försäljningssiffror.
Citera
2021-07-15, 18:21
  #5611
Medlem
Jag länkade en snutt från YT som senare David lade ut,
klippet är självklart nyckeln till hur man har misslyckats totalt med FSD...

Föraren i bilen och hans vän i baksätet säger dock att den är bättre än Beta 8 versionen.?

Varför sitter dessa Tesla testare och kör 10-15 rundor innan man lägger ut klipp ?

Varför kan ingen bara trycka på FSD knappen och låta bilen göra sitt jobb från scratch eftersom bilen ska köra självt ?
Eller går det ut på att man som ägare ska lära bilen själv att köra samma sträcka ?
Dessa som sett klippet lär riva sitt hår som har hostat upp 10k $ som senare ska bli 14k $ Och ingen tycks våga ifrågasätta Kungen Musk, alla kan självklart se med nyktra ögon hur långt borta någon FSD är aktuell med någon Taxi inblandad...
__________________
Senast redigerad av bratider 2021-07-15 kl. 18:31.
Citera
2021-07-15, 18:30
  #5612
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Det är inte jag som lyckas blanda samma ett börsnoterats bolags kvartalsrapport med deras försäljningssiffror.
Det verkar som att du inte vet skillnaden. Du tror ju att Tesla rapporterar kvartalsrapporten bara för att väcka uppmärksamhet. Om du inte fattar hur dumt det låter så borde du söka hjälp.
Det finns absolut ingen anledning att rapportera försäljningssiffror varje månad. Gör alla andra det? Nä exakt!
Citera
2021-07-15, 18:32
  #5613
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powr
Det verkar som att du inte vet skillnaden. Du tror ju att Tesla rapporterar kvartalsrapporten bara för att väcka uppmärksamhet. Om du inte fattar hur dumt det låter så borde du söka hjälp.
Det finns absolut ingen anledning att rapportera försäljningssiffror varje månad. Gör alla andra det? Nä exakt!
Nej din idiot, siffrorna gällande sålda bilar.
Fråga någon på avdelningen så kan de hjälpa dig förstå skillnaden.
Citera
2021-07-15, 18:37
  #5614
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Nej din idiot, siffrorna gällande sålda bilar.
Fråga någon på avdelningen så kan de hjälpa dig förstå skillnaden.
Vad betyder försäljningssiffror då din jävla mongolid?
"Tesla visar inga siffror på sålda bilar varje månad så deras kvartalsrapport är bara till för att väcka uppmärksamhet" Wow!!! Du tar verkligen dumhet till en helt ny nivå! Fyfan va synd det är om dig, verkligen.
Citera
2021-07-15, 18:44
  #5615
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powr
Vad betyder försäljningssiffror då din jävla mongolid?
"Tesla visar inga siffror på sålda bilar varje månad så deras kvartalsrapport är bara till för att väcka uppmärksamhet" Wow!!! Du tar verkligen dumhet till en helt ny nivå! Fyfan va synd det är om dig, verkligen.
Tesla redovisar vad de sålt i antal bilar per månad och de har alltid bulken av kvartalets försäljning förlagd till sista månaden i varje kvartal. Då kan du och andra klappmongon skrika om rekord i försäljning. Alla Teslas fansites gör detsamma och affärsmedia hakar på.
Citera
2021-07-15, 18:47
  #5616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bratider
Jag länkade en snutt från YT som senare David lade ut,
klippet är självklart nyckeln till hur man har misslyckats totalt med FSD...

Föraren i bilen och hans vän i baksätet säger dock att den är bättre än Beta 8 versionen.?

Varför sitter dessa Tesla testare och kör 10-15 rundor innan man lägger ut klipp ?

Varför kan ingen bara trycka på FSD knappen och låta bilen göra sitt jobb från scratch eftersom bilen ska köra självt ?
Eller går det ut på att man som ägare ska lära bilen själv att köra samma sträcka ?
Dessa som sett klippet lär riva sitt hår som har hostat upp 10k $ som senare ska bli 14k $ Och ingen tycks våga ifrågasätta Kungen Musk, alla kan självklart se med nyktra ögon hur långt borta någon FSD är aktuell med någon Taxi inblandad...

Nästa fråga blir då hur Kursen blir ?
ARK har ju målat upp FSD Taxi som något gigantiskt men nu kommer såklart många vakna , vad ska krydda till Aktien tills den s,k Cyber Trucken kommer nästa år? Här blir det Bear knappen så det heter duga. Ha en bra Helg alla oavsett haters !
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback