Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-26, 17:48
  #4861
Medlem
Det som kanske kan vara störande för Tesla är bitcoinsen då det finns en stor marknad inom illigal handel m,m som man nu kan tvätta genom bilhandel alternativt få ut dessa i $ .
Citera
2021-03-26, 18:15
  #4862
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loel
Ska bli intressant att se hur länge scammen kan fortgå:

https://www.veoh.com/watch/v142103958tzjgSYSk
Länken funkar inte!
Citera
2021-03-26, 18:33
  #4863
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratider
Länken funkar inte!
Går som spjutet i min telefon. Köp ny dator. 😉
Con man Elon avslöjad.

Jag kör från svenskt IP, kan det påverka?
Citera
2021-03-26, 18:44
  #4864
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Går som spjutet i min telefon. Köp ny dator. 😉
Con man Elon avslöjad.

Jag kör från svenskt IP, kan det påverka?

Kan du delge mer detaljerat?
Citera
2021-03-26, 18:48
  #4865
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Går som spjutet i min telefon. Köp ny dator. 😉
Con man Elon avslöjad.

Jag kör från svenskt IP, kan det påverka?
Tack!
Länken funkar inte med dator men med telefon
Citera
2021-03-26, 19:16
  #4866
Medlem
nakamotos avatar
Hur lågt kan vi gå? Börjar känna mig girig. Får se om jag säljer av min short. +45% just nu. Tror vi kan rebounda på måndag..?
Citera
2021-03-26, 19:20
  #4867
Medlem
Vad jag alltid lagt märke till tidigare är att Teslas FSD förare har kört samma sträcka om och om igen för att programera om bilen för hinder osv ,så den tillslut ska kunna klara av rutten efter otaliga försök ,här kommer såklart ranking in på FSD och Tesla presterar inte bäst! , då den inte kör själv utan av inlärningings rutter som föraren gör själv .. Att betala 10k$ för denna skapelse kommer såkert bli ifrågasatt snart på allvar.
Citera
2021-03-26, 19:30
  #4868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Hur lågt kan vi gå? Börjar känna mig girig. Får se om jag säljer av min short. +45% just nu. Tror vi kan rebounda på måndag..?
Bollen är helt klart i rullning så det finns inget stopp just nu på nedgången , har svårt att tro den skulle accelera utan några nyheter från Guden.
Citera
2021-03-26, 19:34
  #4869
Medlem
nakamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratider
Bollen är helt klart i rullning så det finns inget stopp just nu på nedgången , har svårt att tro den skulle accelera utan några nyheter från Guden.

Verkar lite grann som att hela nasdaq håller på att skita ner sig just nu. Lite försenad reaktion på blockeringen av seuzkanalen kanske? Gick inte så snabbt att flytta den där jävla båten som egyptierna trodde. Lär inte gynna tesla nu när det redan är brist på halvledare.. Ökad kostnad på tillverkning? Osäkerheten över deras $miljardlån lär öka. Ser dystert ut på sikt minst sagt.
Citera
2021-03-26, 19:46
  #4870
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Verkar lite grann som att hela nasdaq håller på att skita ner sig just nu. Lite försenad reaktion på blockeringen av seuzkanalen kanske? Gick inte så snabbt att flytta den där jävla båten som egyptierna trodde. Lär inte gynna tesla nu när det redan är brist på halvledare.. Ökad kostnad på tillverkning? Osäkerheten över deras $miljardlån lär öka. Ser dystert ut på sikt minst sagt.
Absolut! Människor förstår inte att 90% av all tillverkning i världen kommer från Kina i techdetaljer så utan Kina stannar hela världen i princip och denna båt sätter hela världen i gungning helt jäkla magiskt!
Citera
2021-03-27, 04:58
  #4871
Avstängd
wwrs avatar
Nasdaq och Tesla vände upp lite på slutet. Nasdaq slutade +1.2% och Tesla -3.4%.

Tesla är den gröna omställningens/bluffens (välj det som passar) flaggskepp. Globalisterna kommer inte att låta aktiekursen säcka ihop helt, men det är osäkert om fler större vinster finns att hämta ... tror jag ...
Citera
2021-03-27, 11:48
  #4872
Medlem
Loels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratider
Länken funkar inte!

Fungerar utmärkt för mig
https://www.veoh.com/watch/v142103958tzjgSYSk
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback