2026-03-13, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Du gör ett annat klassiskt misstag. Du underskattar min förståelse för teknik på grund av din egen okunskap. Du förstår inte nivån jag egentligen vill diskutera på eftersom nivån här inne är helt retarderad, då FB är till 99% stället för genomsnittliga losers. Ta ett IQ test och återkom.

Optimus 3 kommer tyvärr inte få tyst på TSLAQ-sekten, de kommer bara flytta målstolpen ännu längre bort.
Tekniken ska du kanske diskutera i ett teknikforum, det här är ett aktieforum. Jag ifrågasätter inte att det är en bedrift att bygga en robot som kan stå hjälpligt på två ben och röra i en kastrull som en tvååring. Det som är intressant i aktieforumet är hur obefintlig marknad det finns för en dyr och klumpig robot som knappt kan stå benen och röra i en kastrull.
Citera
2026-03-13, 13:31
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseKlasse
Tekniken ska du kanske diskutera i ett teknikforum, det här är ett aktieforum. Jag ifrågasätter inte att det är en bedrift att bygga en robot som kan stå hjälpligt på två ben och röra i en kastrull som en tvååring. Det som är intressant i aktieforumet är hur obefintlig marknad det finns för en dyr och klumpig robot som knappt kan stå benen och röra i en kastrull.

Teslas teknik kommer fortsätta diskuteras här oavsett hur obekvämt det är för dig, då det i högsta grad är relevant för aktien.

Eller vaddå, du tycker huvudlösa påståenden om drogmissbruk är mer relevant för ett aktie forum? Satan vad smart du verkar vara när man ser dina prioriteringar.
Citera
2026-03-13, 13:34
Medlem
raskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MohinderHerb
Blir man inte yr av att åka baklänges när det gäller annat än raka tågrälsar så har man grova problem. Om vi nu ponerar att Zoox ens kommer fungera så kommer man som ensam eller i duo alltid välja cybercab istället för att sitta och trängas med randoms och diskutera vem som ska få åka framlänges. Cybercab är ett billigare substitut till egen bil, det är inte Zoox.

Jag förstår det. Det brukar så klart bli slagmål i alla 10miljoner bussar som finns i världen där många säten är bakvända. Jääääääääätttteproblem om man frågar den patologiske lögnaren horbocken och landsförrädaren Keekkius. Han vet ju också att man rikserar bli knivmördad varje gång man åker kollektivt. Människor som inte är kristna arier är ju jääääääteläskiga enligt Teslas CEO. Värst är ju hbtq woke-folket. usch. Tacka vet jag en helylle amerikan med röd magakeps. Dom kan man lita på.
Citera
2026-03-13, 13:47
Medlem
otellos avatar
Citat:
Låter ungefär samma som religiösas "herrens vägar äro outgrundliga".
Samtidigt är marknaden en oöverträffad värderings-mekanism. Inget som hindrar TSLAQ-sektens religiösa tro.
Va? Det är ju du som väljer att hoppas och tro på någonting som inte kommer ske, du sprider vilseledande information i syfte att pumpa aktiekursen. Du vill inget hellre än att dumpa dina bags, du hade din chans för några månader sedan, men blev som vanligt girig och köpte förmodligen fler övervärderade och redan utspädda aktier lol.
Citera
2026-03-13, 14:08
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Va? Det är ju du som väljer att hoppas och tro på någonting som inte kommer ske, du sprider vilseledande information i syfte att pumpa aktiekursen. Du vill inget hellre än att dumpa dina bags, du hade din chans för några månader sedan, men blev som vanligt girig och köpte förmodligen fler övervärderade och redan utspädda aktier lol.

Spegel tillbaka
Citera
2026-03-13, 15:18
Medlem
otellos avatar
Citat:
Spegel tillbaka
Sålde du vid öppning då? Eller var du återigen girig?
Citera
2026-03-13, 16:05
Medlem
gladihattens avatar
Citat:
Hur svårt skall det vara att fatta att de flesta vill åka själva i lugn och ro, lyssna på vilken musik de vill, kolla på vilka serier de vill, se vägen framför sig... och inte kliva in i bara en mycket mindre buss tillsammans med andras flåsande med det sociala stigmat att småprata med folk man har noll lust att prata med?

Zoox känns som den är byggd med leveranser av paket i åtanke, men marknadsförs som robotaxi.

Exakt. "Men fAmiLjEr på 4 pers hur skAa dEt gåÅå om bilen bara rymmer tVå pErS"

De flesta föräldrar hade varit överlyckliga att kunna stoppa bråk-ungarna i sin egen trygga följebil med inbyggd stor skärm för underhållning och vägvisning istället för slagsmål och "are we there yet?" så föräldrarna kan få lite egentid
Citera
2026-03-13, 17:37
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Sålde du vid öppning då? Eller var du återigen girig?

Väntar på 380-360 har jag sagt. Du projicerar bara din egen ruttna natur på mig.
Citera
2026-03-13, 18:24
Medlem
otellos avatar
Yes it is
Citat:
Is Tesla’s Unsupervised Robotaxi Plan Failing Miserably?
https://youtu.be/nKoN0iMPgtw
Citera
2026-03-13, 18:34
Medlem
otellos avatar
Citat:
Väntar på 380-360 har jag sagt. Du projicerar bara din egen ruttna natur på mig.
Det är väl smartare att sälja nu?
Citera
2026-03-13, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gladihatten

De flesta föräldrar hade varit överlyckliga att kunna stoppa bråk-ungarna i sin egen trygga följebil med inbyggd stor skärm för underhållning och vägvisning istället för slagsmål och "are we there yet?" så föräldrarna kan få lite egentid

Haha, alltså vilka fantasier. Du har inte barn va?
Citera
2026-03-13, 19:58
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gladihatten

Att varje familj ska behöva två "självkörande" skrotlådor så fort de ska åka bil är fullkomligt befängt och ekonomisk misshushållning på Sovjetisk nivå. Det blir redan nu trafikstockning vid rusningstid i de flesta större städer, fastän varje familj får plats i en enda bil - om varje familj ska minst en till bil blir det helt orimligt...

Meeeen, det är ju så typiskt Musk att tro att han ska kunna sälja dubbelt så många bilar, om det bara får plats två personer i dem så att man behöver minst två stycken...

EDIT: Borde det med den logiken inte vara ett genidrag om Apple gör så att man bara kan antingen ta emot- eller skicka sms och telefonsamtal i en och samma smartphone, så att man behöver två stycken...
Senast redigerad av Felicia.C.Rose 2026-03-13 kl. 20:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in