Citat:
Ursprungligen postat av
BästeHrMongolid
Tycker du skall lugna ner dig lite med kritiken och brja tillfra mer matnyttig information med riktiga siffror. Du upplevs gnllig och tjatig. Det har varit min sikt ocks att du vilseleder och frhindrar folk frn att fatta bra beslut, men jag tnker hdanefter endast framfra bra information till forumet istllet fr att gnlla p andra och mota dem i varje hrn, och lta vrdeutvecklingen tala fr sig sjlvt.
De lter utmrkt. Kan du peka p en enda sak jag ngonsin sagt som har hindrat ngon frn att fatta bra beslut fr de enda jag har sagt r att tesla varit gravt vervrderad. Samtidigt har aktien rasat 60%.
Jag har gng p gng psttt hur Musks verbelnade kp av TWTR kommer sl mot tesla och att den uppenbart lga efterfrgan i vrldens strsta elbilsmarknad. Samtidigt har du och dina bullkompisar gng p gng sagt att det r falskt ven fast veckosiffrorna frn Kina bevisar det varje vecka.
Istllet fr att analysera bolaget s snackar ni om ngon korrupt osynlig hand frn demokraterna som artificiellt trycker ner kursen. Istllet fr att pst att andra inte tillfr fakta kanske ni ngon gng ska brja prata om fundamentan fr Tesla och inte bara fantasiestimat