Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2005-05-21, 17:38
  #37
Medlem
P3tters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas S
Menade att man bara kan ha 4 kontroller trådlöst på Xbox 360, medans PS3 klarar 7 st. Var har du läst att Xbox 360 är bakåtkompatibel?
http://www.xbox-se.com/nyhet.asp?id=4096
Citera
2005-05-21, 22:51
  #38
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av P3tter
http://www.xbox-se.com/nyhet.asp?id=4096

Ok, ska ersätta min PS2 med PS3 först iallafall, köper nog Xbox 360 när den är billig. Bra med bakåtkompatibel, slipper göra sig av med sin spelsamling.
Citera
2005-05-22, 00:59
  #39
Medlem
P3tters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas S
Ok, ska ersätta min PS2 med PS3 först iallafall, köper nog Xbox 360 när den är billig. Bra med bakåtkompatibel, slipper göra sig av med sin spelsamling.
Jupp, jag köper nog PS3 när den blir billig.
Lär ju bli ett himla priskrig, trevligt för oss konsumenter.
Citera
2005-05-22, 12:59
  #40
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av P3tter
Jupp, jag köper nog PS3 när den blir billig.
Lär ju bli ett himla priskrig, trevligt för oss konsumenter.

Fast Nintendos nya konsol lär inte vara för intressant, klarade mig utan GameCube, och kommer klara mig utan den.

Längtar till MGS4, DMC4, och SH5.

Ska se hur pass kompatibel PSP är med PS3, funderar på att skaffa en bärbar konsol.
Citera
2005-05-22, 16:44
  #41
Medlem
baker1s avatar
Sony rular just nu först så släpper de PSP, grymaste bärbara konsolen ever! Och sedan PS3 med en helt sjukt grym prestanda! Fan 8 processorer på vardera 3,2ghz är grymt även om de sitter i en gemensam kärna som Carradine har förklarat i en annan tråd! Blir nog många sony prylar för mig framöver!
Citera
2005-05-22, 17:04
  #42
Medlem
P3tters avatar
Helt sjukt att inte PSP släppts i sverige, släpps inte förräns september
Citera
2005-05-22, 17:29
  #43
Medlem
baker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3tter
Helt sjukt att inte PSP släppts i sverige, släpps inte förräns september

Det är trist! Har för mig att jag läste någonstans att priset ochså skulle bli högre i europa! Så att det skulle löna sig nu att imortera ett från USA! Men det får man ju se!
Citera
2005-05-22, 17:45
  #44
Avstängd
nejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baker1
Sony rular just nu först så släpper de PSP, grymaste bärbara konsolen ever! Och sedan PS3 med en helt sjukt grym prestanda! Fan 8 processorer på vardera 3,2ghz är grymt även om de sitter i en gemensam kärna som Carradine har förklarat i en annan tråd! Blir nog många sony prylar för mig framöver!

Och trots att Carradine förklarat så har du fattat fel...

Det är alltså 8 kärnor i en processor, där 7 kärnor används och en är redundant. Och frågan är om processorn verkligen kommer att köra i 3.2 GHz, eller om den blir för varm.

Men prestanda är inte allt, det handlar lika mycket (om inte mer) om hur enkelt det är att utveckla för hårdvaran. Och Sony har inte precis rykte om sig att göra det enkelt för utvecklarna.
Citera
2005-05-22, 17:55
  #45
Medlem
Vattenkranens avatar
nogon som vet ner den kommer ?
Citera
2005-05-22, 18:12
  #46
Medlem
ztorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3tter
Helt sjukt att inte PSP släppts i sverige, släpps inte förräns september


Du vet hur det är.
Vi får jappsarna och jänkarnas repriser..
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback