Sådär, sorry för dåligt med uppdateringar!
Nu har jag testkört datorn i några dagar och jag känner verkligen INTE av alla de negativa kommentarerna som finns ute om man googlar på SLI-korten
Datorn flyter på helt perfekt i alla spelen på högsta grafiken (Hitman 5, BF3, Skyrim, LoL, DOTA 2, CS) you name it. Grafikkortens temp under en 64 personers match i BF3 snittar på runt 50-55 med kylplattan på, 55-60 utan, så kan verkligen inte klaga över att korten blir för varma och riskerar att ta skada.
Drivrutinerna till korten är faktiskt skitbra, kör just nu 314.07 och det enda problemet som jag stötte på var att skärmen blev helt svart en gång när jag startade Hitman och spelade i kanske 10min, installerade om drivrutinerna och nu fungerar det klockrent igen.
Datorn i sig faller mig verkligen i smaken, den är helt svart (matt) och har ett upplyst tangentbord (färgerna går att ändra) samt att tangenterna är otroligt behagliga att trycka på. Skärmen är i en klass för sig, har nog aldrig ägt en dator med en lika klar och skarp skärm, den levererar verkligen när det kommer till spel och film!
Att folk skriver att datorn är tung etc.... visst är den lite tung men det får man ju helt enkelt räkna med om man har två grafikkort samt två hårddiskar.
10/10 Helt klart, kom gärna med frågor om det är något som någon undrar över.