Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-28, 09:09
  #4561
Avstängd
Kalasbyxmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den skamlöse
Att pjäsen skulle vara polisanmäld är inget jag känner till och inget jag finner stöd för vid en snabb googling. Om så är fallet utgår jag ifrån att fallet är nedlagt, ty annars skulle man utan tvivel hört talas om det. Och givetvis är det otänkbart att någon skulle fällas för ett brott pga. pjäsen. Det har ju inte förekommit något reellt hot.
Och du fattar tydligen inte att en extremt provokativ teaterpjäs inte utgör något hot mot någon person. Men det är ju just de hot som förekommit som näthatsdebatten huvudsakligen handlat om. Och kom igen, vilket skulle göra dig mest otrygg, uppsättningen av SCUM-manifestet eller om någon ringde eller mailade dig och hotade dig och dina närmaste till liv och hälsa?

Skratta så mycket du vill åt "hen", det kommer att accepteras!

Du har fortfarande inte svarat på vilket sätt det är ok att feminister uttrycker hat mot män i media!
Tog upp några exempel där några kallar oss för mindre vära en hundar, alla är våldtäcktsmän etc, kom igen och försvara dessa nu!
Citera
2013-08-28, 14:04
  #4562
Medlem
Den skamlöses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Du har fortfarande inte svarat på vilket sätt det är ok att feminister uttrycker hat mot män i media!
Tog upp några exempel där några kallar oss för mindre vära en hundar, alla är våldtäcktsmän etc, kom igen och försvara dessa nu!
Jag tycker inte det är ok att uttrycka hat mot män generellt (däremot mot män, och kvinnor, som handlar illa och förtrycker människor), och det är inte heller ok att påstå att alla män är våldtäktsmän (eftersom jag vet att jag själv inte är det).
Men det är SKILLNAD på att göra sådana generella påståenden och att hota enskilda människor.
Citera
2013-09-12, 19:34
  #4563
Medlem
FilippaMannerheims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHmm
Jag mejlade henne och tackade för artikeln, lite nätkärlek förtjänar hon faktiskt.

Tack! Jag blev jätteglad över alla positiva mejl jag fick.
Hälsar Filippa
Citera
2013-11-12, 00:48
  #4564
Avstängd
ThePunisher6666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basfrosten
Skulle vilja se avsnittet, finns det kvar?


http://www.youtube.com/watch?v=IlI_v8Qs9io

Naivt Kvinnoidioti förtjänar att bemötas med idioti. Dom kunde hållt sig till de verkliga hoten i programet.
__________________
Senast redigerad av ThePunisher6666 2013-11-12 kl. 01:14.
Citera
2015-02-01, 09:08
  #4565
Medlem
MightyMaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManSkaSovaDa
Exakt detta har retat mig väldigt väldigt länge.

Jag tror visserligen de är så förvridna i sina hjärnor, alltså typ indoktrinerade, att de faktiskt inte själva förstår att det är deras åsikter det är fel på och som kränker fruktansvärt många andra människor.

Men jag kan ha fel.
Nej du har rätt, dom förstår inte bättre...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback