Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-05-08, 20:16
  #1
Medlem
Kreafts avatar
Har hört många som säger att man kan fixa flödder lätt på småkrogar. Typ små sliskiga krogar med gamla a-lagare. Enligt mina erfarenheter så är detta en omöjlighet. Någon som har något tips?

Sidnot: Finns säkerligen andra trådar som disskutterar ämnet. Men jag har sökt som en galning.

Ursäkta min stavning.
Citera
2005-05-09, 00:16
  #2
Medlem
nyblads avatar
Jadu smidigaste sättet är om man är en skitsnygg brud som går omkring i uringat,snackar med alla skumma gubbar och lämnar sitt glas mitt framför ögonen på dom.

Nä fan nu måste jag skärpa till mig jävla roppar och öl
Citera
2005-05-09, 00:55
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyblad
Nä fan nu måste jag skärpa till mig jävla roppar och öl

Är det inte underbart?
Citera
2005-05-09, 01:10
  #4
Medlem
nyblads avatar
Haha jo det är fint men har lite avis från en vecka på opioder så det är inte så fint som det skulle kunna vara men visst roppar eller ja fluscand i detta fallet tillsamans är ju det bästa om man mår dåligt
Citera
2005-05-09, 01:21
  #5
Medlem
Psychopatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyblad
Jadu smidigaste sättet är om man är en skitsnygg brud som går omkring i uringat,snackar med alla skumma gubbar och lämnar sitt glas mitt framför ögonen på dom.

Ursäkta att jag går lite off topic nu...! Men hur blir man när man blir "flöddrad"? En Rohypnol i en drink lär ju slå ut en person. Men nu var det så en gång att jag åt 14 st Flunipam 1 mg (samma som Rohypnol), tillsammans med ganska mycket alkohol, på en fest en gång. Blev väl lite mer berusad, men långt ifrån däckad. Har som mest tagit 10 st Iktorivil 2 mg (Motsvarar mer än 25 roppar) plus en halv flaska vodka, men däckad blev jag inte, dock jävligt sne

Men en gång kom en tjejpolare hem till mig o ringde på dörren sent en kväll. Släppte in henne o hon vinglade runt o påstod att någon hade lagt något i hennes glas. Själv misstänkte jag då Rohypnol. Hon däckade direkt på soffan.

Men, men, det är väl individuellt. Jag råkar tåla j-vligt mycket (har tagit mycket höga doser opiater också, utan tolerans).

Så, låt oss säga att jag är "onormal".
Hur reagerar då en "normal" person på en 2 mg Rohypnol och 3 starköl?
Citera
2005-05-09, 01:36
  #6
Medlem
Postkranens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreaft
Har hört många som säger att man kan fixa flödder lätt på småkrogar. Typ små sliskiga krogar med gamla a-lagare. Enligt mina erfarenheter så är detta en omöjlighet. Någon som har något tips?
Förstår inte vilka ställen det skulle vara. Alkisar som säljer sina Stilnoct till högstbjudande?
Om man tar Stockholm så var Malmen vid Medborgarplatsen ett riktigt alkis-ställe i alla fall när jag var där. Det såg ut som hela Stockholms samlade bänk-alkisar gått dit. Tyckte inte att flöddret flödade för det.
Jämfört med E, cola/tjack tycker jag det är svårt att hitta både ute och hos kompiskranar.
Citera
2005-05-09, 01:39
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Ursäkta att jag går lite off topic nu...! Men hur blir man när man blir "flöddrad"? En Rohypnol i en drink lär ju slå ut en person. Men nu var det så en gång att jag åt 14 st Flunipam 1 mg (samma som Rohypnol), tillsammans med ganska mycket alkohol, på en fest en gång. Blev väl lite mer berusad, men långt ifrån däckad. Har som mest tagit 10 st Iktorivil 2 mg (Motsvarar mer än 25 roppar) plus en halv flaska vodka, men däckad blev jag inte, dock jävligt sne

Men en gång kom en tjejpolare hem till mig o ringde på dörren sent en kväll. Släppte in henne o hon vinglade runt o påstod att någon hade lagt något i hennes glas. Själv misstänkte jag då Rohypnol. Hon däckade direkt på soffan.

Men, men, det är väl individuellt. Jag råkar tåla j-vligt mycket (har tagit mycket höga doser opiater också, utan tolerans).

Så, låt oss säga att jag är "onormal".
Hur reagerar då en "normal" person på en 2 mg Rohypnol och 3 starköl?


Min högst empiriska åsikt är att om du ska sova, eller "däcka" på benzo, så ska du hålla dig till lite mindre doser. Jag har dragit i mig uppemot 20-40mg iktorivil men inte blivit det minsta trött, däremot jävligt sne precis som du skriver.
Citera
2005-05-09, 08:32
  #8
Banned
DnOWiss avatar
med en del Benzodiezapiner är det väl så att det finns en maxdos, vi säger 8 Mg efter du fått i dig det reagerar inte kroppen längre?
Eller är det med någon form av opiater?
Citera
2005-05-09, 08:47
  #9
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreaft
Har hört många som säger att man kan fixa flödder lätt på småkrogar. Typ små sliskiga krogar med gamla a-lagare. Enligt mina erfarenheter så är detta en omöjlighet. Någon som har något tips?

Sidnot: Finns säkerligen andra trådar som disskutterar ämnet. Men jag har sökt som en galning.

Ursäkta min stavning.
Nädu, flöddertorskar brukar inte bli insläppta på krogen... Jag har två gånger försökt komma in på korgen efter att jag spetsat mina drinkar med piller... Den ena gången var jag så wasted att vakten inte släppte in mig, den andra gången var krogen stängd eftersom det var klockan 6 natten före julafton...
Citera
2005-05-09, 10:22
  #10
Medlem
Porrpojkes avatar
Finns en pizzeria här i stan med utkörning som oxå har fludder...så visst finns det
Citera
2005-05-16, 16:28
  #11
Medlem
MK420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Finns en pizzeria här i stan med utkörning som oxå har fludder...så visst finns det

Hehe, vad har dom för annat smaskigt på menyn då? förutom mat ;D
Citera
2005-05-16, 17:12
  #12
Medlem
Escanios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Ursäkta att jag går lite off topic nu...! Men hur blir man när man blir "flöddrad"? En Rohypnol i en drink lär ju slå ut en person. Men nu var det så en gång att jag åt 14 st Flunipam 1 mg (samma som Rohypnol), tillsammans med ganska mycket alkohol, på en fest en gång. Blev väl lite mer berusad, men långt ifrån däckad. Har som mest tagit 10 st Iktorivil 2 mg (Motsvarar mer än 25 roppar) plus en halv flaska vodka, men däckad blev jag inte, dock jävligt sne

Men en gång kom en tjejpolare hem till mig o ringde på dörren sent en kväll. Släppte in henne o hon vinglade runt o påstod att någon hade lagt något i hennes glas. Själv misstänkte jag då Rohypnol. Hon däckade direkt på soffan.

Men, men, det är väl individuellt. Jag råkar tåla j-vligt mycket (har tagit mycket höga doser opiater också, utan tolerans).

Så, låt oss säga att jag är "onormal".
Hur reagerar då en "normal" person på en 2 mg Rohypnol och 3 starköl?

kanske råkade vara väldigt gamla piller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback