2013-02-03, 12:20
Medlem
Heidreks avatar
Citat:
2013-02-03 05:07, Rån övrigt, Stockholm
Fyrspannsgatan, Hässelby Strand

Polis beordrades till pltsen efter anmälan om att en kvinna angripits och rånats i en trappuppgång.

En ensam gärningsman hade följt efter kvinan när hon kommit till fastigheten för att besöka en släkting. Gärningsmannen hade hotat kvinnan och tilltvingat sig hennes mobiltelefon och nycklar.

Gärningsmannen hade även sparkat och slagit kvinnan i ansiktet så att hon blödde från näsan.

Anmälan avser även sexuellt ofredande då gärningsmannen tafsat under kvinans kläder.

Kvinnan beskriver gärningsmannen som en färgad man ca 25 år, ca 180 cm lång och iklädd en svart jacka och mössa. Troligen har gärningsmannen följt efter kvinnan från tunnelbanan.

http://www.polisen.se/Stockholms_lan...igt-Stockholm/

Någon som vet mer om detta?
Senast redigerad av Heidrek 2013-02-03 kl. 12:30.
Citera
2013-02-03, 13:26
Medlem
akzags avatar
Hon var en hora, det vad jag vet iaf. Ni svenskar tänke alltid o gode gud ännu en svensk flicka, så tänker ni en liten 15 år söt tjej som sköter plugget.

MEN SÅ ÄR DET INTE, dessa tjejer är horor. Dem parar sig med negerer. Dem skall avrättas med senapgas.

Vilka håller med mig!
Citera
2013-02-03, 14:27
Medlem
WhiteCollarCrimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akzag
Hon var en hora, det vad jag vet iaf. Ni svenskar tänke alltid o gode gud ännu en svensk flicka, så tänker ni en liten 15 år söt tjej som sköter plugget.

MEN SÅ ÄR DET INTE, dessa tjejer är horor. Dem parar sig med negerer. Dem skall avrättas med senapgas.

Vilka håller med mig!

Du är möjligtvis inte GM?
Citera
2013-02-03, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akzag

Vilka håller med mig!

Om det stämmer... häng ut orren!
Citera
2013-02-03, 17:13
Medlem
Heidreks avatar
Väldigt vad tyst det är om detta vidriga brott i media.

Är det ingen som vet mer?

Finns det chans att GM fastnat på några övervakningskameror?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in