2013-02-03 05:07, Rån övrigt, Stockholm
Fyrspannsgatan, Hässelby Strand
Polis beordrades till pltsen efter anmälan om att en kvinna angripits och rånats i en trappuppgång.
En ensam gärningsman hade följt efter kvinan när hon kommit till fastigheten för att besöka en släkting. Gärningsmannen hade hotat kvinnan och tilltvingat sig hennes mobiltelefon och nycklar.
Gärningsmannen hade även sparkat och slagit kvinnan i ansiktet så att hon blödde från näsan.
Anmälan avser även sexuellt ofredande då gärningsmannen tafsat under kvinans kläder.
Kvinnan beskriver gärningsmannen som en färgad man ca 25 år, ca 180 cm lång och iklädd en svart jacka och mössa. Troligen har gärningsmannen följt efter kvinnan från tunnelbanan.
Hon var en hora, det vad jag vet iaf. Ni svenskar tänke alltid o gode gud ännu en svensk flicka, så tänker ni en liten 15 år söt tjej som sköter plugget.
MEN SÅ ÄR DET INTE, dessa tjejer är horor. Dem parar sig med negerer. Dem skall avrättas med senapgas.
Hon var en hora, det vad jag vet iaf. Ni svenskar tänke alltid o gode gud ännu en svensk flicka, så tänker ni en liten 15 år söt tjej som sköter plugget.
MEN SÅ ÄR DET INTE, dessa tjejer är horor. Dem parar sig med negerer. Dem skall avrättas med senapgas.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!