Tjenare!
Hittade flera dussin Ibanez JEM-gitarrer för extemt billiga priser mellan 2000 kronor och inte ens högre än 4000, på något (som enligt mig) tycks vara en väldigt seriöst och etablerad sajt (tänker inte nämna vilken, om någon här får för sig att köpa alla innan jag hinner få tag på en själv

).
Gitarrerna har serienummer på baksidan av alla huvuden på bilderna som är fotade i ett lager, "Team J Craft"-loggan med "Made in Japan" finns även där och alla guror är CE-märkta.
Gitarrerna ser inte ut att vara fula fuskbyggen eller piratkopior, snarare långt därifrån, de ser helt nya ut på bilderna och helt utan några dings.
Nu tycks ju det här vara en så pass etablerad sida med kommentarer av flera positiva köpare som har kommenterat på köpen, att jag starkt funderar på att beställa minst ett exemplar för att se vad det är. Det är ju inte en "fysisk butik" men med de brutalt låga priserna kan jag helt inte låta bli.
Vad tror ni? Kommer jag göra ett av mitt livs största fynd eller kommer jag få hem något av en träbit med spikar i och fiskelinor lindat kring dessa? Ska man göra ett försök och beställa?