2013-02-02, 23:54
Medlem
Traditions avatar
Blev igår bjuden på två Marlboro röda av en kompis. Föredrar andra märken, men tackade och tog emot. Inget fel med smaken just då, men i morse vaknade jag upp, och kände till min förfäran att smaken satt kvar i käften, riktigt sunkigt och vidrigt var det, och jag hade dessutom lite ont i halsen (har gått över nu).

Andra här som upplevt samma sak? Är absolut ingen nybörjare, utan har rökt många gånger tidigare, främst Lucky Strike.
Citera
2013-02-02, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradition
Blev igår bjuden på två Marlboro röda av en kompis. Föredrar andra märken, men tackade och tog emot. Inget fel med smaken just då, men i morse vaknade jag upp, och kände till min förfäran att smaken satt kvar i käften, riktigt sunkigt och vidrigt var det, och jag hade dessutom lite ont i halsen (har gått över nu).

Andra här som upplevt samma sak? Är absolut ingen nybörjare, utan har rökt många gånger tidigare, främst Lucky Strike.

Borsta tänderna?

Edit: Har faktiskt aldrig upplevt något liknande. Men som sagt, brush them teeth.
Citera
2013-02-02, 23:58
Medlem
Traditions avatar
Citat:
Borsta tänderna?

Det gjorde jag i vanlig ordning.
Citera
2013-02-03, 00:00
Medlem
Citat:
Det gjorde jag i vanlig ordning.

Konstigt att smaken sitter i så länge isf. Har rökt riktigt vidriga cigg men har faktiskt aldrig vaknat upp med ciggsmak i munnen, låter weird.
Citera
2013-02-03, 00:04
Medlem
Traditions avatar
Kanske för gamla? Om nu smaken påverkas av det?
Citera
2013-02-03, 00:10
Medlem
Balonzos avatar
Var det smuggelcigg från Polen kanske?
Citera
2013-02-03, 00:15
Medlem
Citat:
Kanske för gamla? Om nu smaken påverkas av det?

Om de är gamla påverkas smaken definitivt. Jag har fått ont i halsen av att röka gamla cigg nu när jag tänker på det... Det är förmodligen där problemet ligger.
Citera
2013-02-03, 00:56
Medlem
HugSeals avatar
Citat:

Att nämner att du inte är en nybörjare utan har rökt många ggr tidigare skvallrar om att du inte är en rökare och att du troligen inte rökt särskilt mycket.

Det var itne så att det helt enkelt var röken i käften som smakade. Röker man mycket en kväll så kan det ju smaka skit i munnen på morgonen
Citera
2013-02-03, 00:59
Medlem
herrcarlssons avatar
Hahahaha var du tvungen att starta en tråd för att du har rökt ciggaretter som du inte brukar röka. Är du rädd att smaken ska sitta i för alltid?
Citera
2013-02-03, 02:22
Medlem
Stone..s avatar
Konstigt att det blev så, marlboro som är så goda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in