Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-24, 20:59
  #85
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
ok själv så kör jag Android Messages och har angett det som standard så jag hoppas att det räcker denna gång med.

Om det skulle bli strul så vet du iaf hur du ska göra nästa gång 🙂
Citera
2018-04-24, 21:03
  #86
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Om det skulle bli strul så vet du iaf hur du ska göra nästa gång 🙂

Japp och så länge det fungerar så är det bara att köra på det. Tack så mycket ännu en gång
Citera
2018-04-24, 21:10
  #87
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Japp och så länge det fungerar så är det bara att köra på det. Tack så mycket ännu en gång

🙂
Citera
2018-05-10, 18:00
  #88
Medlem
Om jag går ur en gruppchatt på Facebook så blir folk meddelade om detta står det på Facebooks hemsida. Det jag undrar är om det plingar till och kommer upp en notifikation om detta på deras mobiler (samma som om man får ett meddelande) eller ifall man bara ser det om man öppnar gruppchatten igen?
Citera
2018-06-10, 04:22
  #89
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
🙂
Snygg emoji.

Är det någon som vet hur jag behåller messenger-emojis och slipper de hiskeliga Facebook-smileysen som tycks ersätta skiten med jämna mellanrum?
De sistnämnda är så bleka och fula att man blir mörkrädd för mindre.
De gamla verkar ju finnas kvar, märker att de ser ut som vanligt ibland och ibland inte.
Citera
2018-06-10, 07:25
  #90
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoelSUOMI
Snygg emoji.

Är det någon som vet hur jag behåller messenger-emojis och slipper de hiskeliga Facebook-smileysen som tycks ersätta skiten med jämna mellanrum?
De sistnämnda är så bleka och fula att man blir mörkrädd för mindre.
De gamla verkar ju finnas kvar, märker att de ser ut som vanligt ibland och ibland inte.

Tror det styrs lite av OS och enhet och tangentbord...

Jag har en mobil med 5.0 - fula emojis, en enhet med 8.0 och Gboard, fina emojis...

Tror inte de äldre enheterna är kompatibla att visa de nya, för ibland blir det även bara fyrkanter...
Citera
2018-06-11, 20:20
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Om jag går ur en gruppchatt på Facebook så blir folk meddelade om detta står det på Facebooks hemsida. Det jag undrar är om det plingar till och kommer upp en notifikation om detta på deras mobiler (samma som om man får ett meddelande) eller ifall man bara ser det om man öppnar gruppchatten igen?
Det plingar inte till och visas ingen notifikation, däremot så hamnar chatten längst upp i listan och markeras som oläst. Det är med andra ord sannolikt att personer i gruppchatten märker det, nästa gång de öppnar appen.

Jag är 99 % säker på att det är som jag redogjort för ovan.
Citera
2018-09-28, 17:34
  #92
Medlem
Hur fan tar man bort kontakter om man bara har messenger på iOS ???
Har lyckats typ en gång men själva ikonen där man klickar bredvid namnet är så jövla liten att mitt finger inte verkar kunna registrera det....
Helvete vad irriterande..
Citera
2018-10-02, 05:56
  #93
Medlem
nerdinsides avatar
Kör senaste ios på en XS.

Vet någon om man kan få videochatten att vara uppe i hörnet medan jag surfar på andra sidor eller kör andra appar?

Pratar ofta med folk som inte är särskilt bra på engelska, och då skickar de meddelanden som jag får översätta i google translate, men kameran stängs av och jag kan inte se motparten medans jag har chrome uppe istället för messenger.

Funkar ju på android.😭
Citera
2018-10-04, 19:14
  #94
Medlem
Avva66s avatar
En fråga, när jag lägger in en smilie i Messenger och upptäcker att jag stavat nåt fel så måste jag backa ur inlägget för att kunna skriva om. Jag blir kvar i smilievalet. Irriterande, har Android Huwawei.
Citera
2018-10-04, 19:15
  #95
Medlem
Avva66s avatar
Finns det Facebook för vänsterhänta? Jag scollar med tummen, och kommer åt bla gillaknappen av misstag ibland. Jag tänkte mej en spegelvänd version.
Citera
2018-10-17, 22:48
  #96
Medlem
Som alla som läser tråden säkert har märkt har Messenger uppdaterats, men hur kan jag nu se och radera min samtalshistorik? Jag hittar inte den någonstans.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback