Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2005-06-13, 21:16
  #37
Medlem
torkelmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offgeek
Ni som är intresserad av hjälp och är låg lvlade eller ligger ganska vid mina karaktärer så heter jag OffGeek Healer och är en healer monk(lvl18 atm). Har även en Elementarist (fire på lvl 19).

Schysst tråd btw.
Du är inte sugen på att gå med i vårt flashback-guild då?
Citera
2005-06-14, 00:07
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkelmannen
Du är inte sugen på att gå med i vårt flashback-guild då?

Skulle ju vara kul, men jag har mitt guild med mina kompisar. Det skulle inte kännas rätt att lämna dom. Men ni kan ju lägga till mig på friends så kan ni ju ksriva om ni vill ha hjälp och virse verse
Citera
2005-06-28, 11:38
  #39
Medlem
[THRiCE]s avatar
Jag ska dra över på game och köpa det på lunchen, trots att det kostar fanimej så mycket mer än att beställa det
Får jag en invite till ff gillet? hur många är ni?
Citera
2005-06-28, 14:09
  #40
Medlem
[THRiCE]s avatar
sådär, nu ligger ett st gw i fikarummet
Citera
2005-06-30, 16:27
  #41
Medlem
[THRiCE]s avatar
Posetivt överraskad av GW!
Har inte fått många speltimmar ännu men det verkar helt ok, har gått med i en stor svensk guild så man har folk att groupa med sen, hittills har jag bara kört solo eller groupat med någon okänd en kort sekund pga tvång för att klara ett quest.

Mina ingame namn är Thrice Othdrakk eller Drakkz Othdrakk om ni behöver nån att springa ikapp med!
Citera
2005-06-30, 16:47
  #42
Medlem
ShciZos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [THRiCE]
Posetivt överraskad av GW!
Har inte fått många speltimmar ännu men det verkar helt ok, har gått med i en stor svensk guild så man har folk att groupa med sen, hittills har jag bara kört solo eller groupat med någon okänd en kort sekund pga tvång för att klara ett quest.

Mina ingame namn är Thrice Othdrakk eller Drakkz Othdrakk om ni behöver nån att springa ikapp med!

vad heter din svenska guild och hur många är ni?
Citera
2005-06-30, 17:05
  #43
Medlem
[THRiCE]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShciZo
vad heter din svenska guild och hur många är ni?
spelar du?

Guilden heter Draco Sit Mihi Dux (DSMD).
Det är mellan 50-60 medlemmar, varav de flesta skall vara 20+ vilket kan vara att föredra!

Namnet är latin för 'Låt draken vara vår guide'.
Citera
2005-06-30, 23:00
  #44
Medlem
ShciZos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [THRiCE]
spelar du?

Guilden heter Draco Sit Mihi Dux (DSMD).
Det är mellan 50-60 medlemmar, varav de flesta skall vara 20+ vilket kan vara att föredra!

Namnet är latin för 'Låt draken vara vår guide'.

PM
Citera
2005-07-01, 23:19
  #45
Banned
Xel0s avatar
Kör WoW nu älskar allt med spelet utan månadskostnaden. Funderar på att lägga ner WoW och börja lira Guild Wars i stället men undrar en sak med det är man 2 (lag) som på WoW Horde Alliance som strider mot varandra? Eller bara PvP
Citera
2005-07-03, 04:17
  #46
Medlem
danibanani420s avatar
finns båda delarna PvP samt story mode, man möter på olika länder om jag har förstått rätt.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback