Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-17, 13:13
  #2101
Medlem
jesussugers avatar
179kr nu på psstore
Aldrig lirat spelet men 2 st på jobbet sa att spelet är grymt bra
Så det vart en kopia av det till ps5, så det blir nog testa spelet ikväll med en fet joint
Citera
2022-12-22, 16:09
  #2102
Medlem
C0ws avatar
Spelat en stund nu med ultra+ inställningar och herregud vad snyggt det är! Blir definitivt till att njuta av ännu en playthrough av detta mästerverk!
Citera
2023-02-04, 21:47
  #2103
Medlem
Faanvachills avatar
Jag ger upp på detta spelet nu. Första gången jag spelade spelet så crashade det 200 timmar in och jag kunde inte ta mig vidare i storyn. Gav spelet en ny chans för några veckor sedan och självklart händer samma sak igen, nu ”bara” 55 timmar in. Älskar spelet i övrigt och önskade att jag fick slutfört spelet, men detta var nog sista gången för mig.
Citera
2023-02-04, 22:08
  #2104
Medlem
Love-Diana-de-Nices avatar
.
Citera
2023-02-04, 22:35
  #2105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faanvachill
Jag ger upp på detta spelet nu. Första gången jag spelade spelet så crashade det 200 timmar in och jag kunde inte ta mig vidare i storyn. Gav spelet en ny chans för några veckor sedan och självklart händer samma sak igen, nu ”bara” 55 timmar in. Älskar spelet i övrigt och önskade att jag fick slutfört spelet, men detta var nog sista gången för mig.
Vilken version? Låter riktigt drygt och förstår om du lessnade. Är du dock säker på att du inte kan ta dig vidare? Enda versionen som jag har spelat är Switch-versionen och där fanns det iaf inga problem. Är det den nyaste versionen som du spelade?
Citera
2023-02-04, 22:44
  #2106
Medlem
Faanvachills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Vilken version? Låter riktigt drygt och förstår om du lessnade. Är du dock säker på att du inte kan ta dig vidare? Enda versionen som jag har spelat är Switch-versionen och där fanns det iaf inga problem. Är det den nyaste versionen som du spelade?
Spelar på PS5 med senaste 4.01 updaten. Behöver ta mig igenom Hildarfjall och möta upp Yennifer, men spelet crashar hela tiden runt samma ställe. Håller på att installera om spelet och ska ge det ett nytt försök imorgon.
Citera
2023-02-09, 13:45
  #2107
Medlem
Har snart alla troféer på spelet (PS5). Fasen vilken häftig resa det varit…
Citera
2023-03-04, 00:59
  #2108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Har snart alla troféer på spelet (PS5). Fasen vilken häftig resa det varit…

Spelar det nu på ps5an, det blir nog 3e genomspelningen nu.... men första på ps5an. märker att jag aldrig spolar i dialogen och cutsceenes som jag gjort ibland, väldigt bra känsla i Ps5 versionen.
Citera
2023-03-07, 13:52
  #2109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeptemberRain
Spelar det nu på ps5an, det blir nog 3e genomspelningen nu.... men första på ps5an. märker att jag aldrig spolar i dialogen och cutsceenes som jag gjort ibland, väldigt bra känsla i Ps5 versionen.

Spelar själv på PC. Tycker grafiken och känsla är helt underbar!
Citera
2023-03-08, 12:11
  #2110
Medlem
Har skaffat ett Series S, mest med detta i åtanke. Vill njuta av det ännu en gång 😁
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback